Kosa spalinowa

następny post »
From: "Szymek" <s...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Kosa spalinowa
Date: Tue, 25 Apr 2000 15:47:08 +0200

Witam !

Jestem tu nowy, takze na wstepie pozdrawiam wszystkich grupowiczow :-) ! Mam
takie pytanie: czy ma ktos jakies doswiadczenia zwiazane z zakupem kosy
spalinowej ? - widzialem to kilka razy w akcji i stwierdzilem, ze do mojego
ogrodziska bedzie idealna :) Chodzi mi glownie o ceny, namiary na jakies
sklepy, jakich firm sie wystrzegac... W tej chwili wiem tylko tyle, ze koszt
czegos takiego wynosi od 800zeta w gore i ze chce ja kupic ;) mam nadzieje,
ze pytanie nadaje sie na grupe - z gory dzieki za odpowiedzi (moze byc na
priva)

Szymon Frysztacki
s...@p...onet.pl [e-mail]
http://www.republika.pl/szfryszt [www]