Kotlet de volaille - z czym podać?

1. Data: 2003-08-07 21:20:00

Temat: Re: Kotlet de volaille - z czym podać?
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa (siostra Ani) N. napisał:

> de volaille
> (poprawiam odruchowo :-)
Ja wiem, wiem :-) Mature z francuskiego zdawalam ;) a dewolaj jakos
zawsze tak pisze - bezsensowne spolszczenie. Pardon Madamme :-) To bylo
po raz ostatni :-)

> A jak robisz tartare orzechowy ?
Kupuje, tak jak Joasia napisala. U nas taki sprzedaja - smaczny choc
wczoraj natrafilam na lupinke. :(
Wczoraj jadlam chleb razowy z tym serkiem i zagryzalam winogronami. :-)

> Ewcia

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-07 21:21:24

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska napisał:

> W Polsce dają taki orzechowy smak w sklepach.
> Mi to bardzo smakuje - takie ciekawe połączenie sera z orzechami, ale u mnie
> w domku tylko ja jadam ten smak - reszta rodzinki wybrzydza. :-)
> --
Ja u siebie tez mam cale pudelko dla siebie :-)
Jeszcze kiedys jadlam jakiegos cammemberta z orzechami - kupiony w
polskim Carrefour - i za cholerke nie moge sobie przypomniec co to za
serek byl a byl pyszny :]

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-07 21:22:44

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-07 23:21:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *walkie!* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Jeszcze kiedys jadlam jakiegos cammemberta z orzechami - kupiony w
> polskim Carrefour - i za cholerke nie moge sobie przypomniec co to za

Moze President ? - z orzechami lub oliwkami.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-07 21:26:42

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bgufcs$o9t$1@news.onet.pl,
Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> a écrit:

> [...]
> Mi to bardzo smakuje - takie ciekawe połączenie sera z orzechami, ale
> u mnie w domku tylko ja jadam ten smak - reszta rodzinki wybrzydza.

Aha, rozumiem, tysz mamy we Fr. *ser* tartare z orzechami...
Dzieki :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-07 21:27:46

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze kiedys jadlam jakiegos cammemberta z orzechami - kupiony w
> polskim Carrefour - i za cholerke nie moge sobie przypomniec co to za
> serek byl a byl pyszny :]

Camembert? eee to chyba był inny pleśniak... ale fakt, ze te z orzechami są
dobre. przede wszystkim nie za ostre...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-08-07 21:30:13

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Aha, rozumiem, tysz mamy we Fr. *ser* tartare z orzechami...
> Dzieki :-)

A skąd te **???

1. Data: 2003-08-07 21:30:28

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:
> Dnia 2003-08-07 23:21:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *walkie!* skreślił te oto słowa:

> Moze President ? - z orzechami lub oliwkami.

Nie wiem - presidenta ostatnio jadlam z pieprzem kajenskim wiec bym tego
z orzechami tez zauwazyla. Poza tym president ma to do siebie ze sie po
rozkrojeniu wylewa - ten byl zwiezly :)
A z oliwkami tez nie widzialam :-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-07 21:30:57

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa (siostra Ani) N. napisał:

> Aha, rozumiem, tysz mamy we Fr. *ser* tartare z orzechami...
> Dzieki :-)
>
> Ewcia

A macie cammemberta? :-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-07 21:32:24

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bgufqe$33n$2@atlantis.news.tpi.pl,
walkie! <w...@w...net.pl> a écrit:
> Ja wiem, wiem :-) Mature z francuskiego zdawalam ;) a dewolaj jakos
> zawsze tak pisze - bezsensowne spolszczenie. Pardon Madamme :-) To
> bylo po raz ostatni :-)

Je n'ai pas l'intention de taper sur les doigts :-)

> Kupuje, tak jak Joasia napisala.

Tak, zobaczylam slowo "tartare" i mi sie z tartarem skojarzylo (ktore
tutaj, ostanio, robia ze wszystkiego : z ryb, z warzyw, z serow, byleby
surowe bylo...). A ser tartare od lat istnieje :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-07 21:35:54

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa (siostra Ani) N. napisał:

> Duzo podwojnych "mm" uzywasz (mais ce n'est pas grave :-).
>
> Normalnie z polowkami orzecha jest tartare albo boursin.
> Camambert raczej nie (nie jestem pewna czy by pasowal do smaku
> orzechowego)
>
> Ewcia

Troche dlugo juz nie mialam kontaktu z jezykiem :(
a wiec camembert :-)
byl to na pewno ser plesniowy z tymi orzechami co go szukam.
moze to brie byl :]
a boursin to co ta ser?

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl