Kotlet de volaille - z czym podać?

1. Data: 2003-08-08 08:41:57

Temat: Re: Kotlet de volaille - z czym podać?
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bgvm7t$ste$1@nemesis.news.tpi.pl,
Anna Ladorucka <a...@p...onet.pl> a écrit:
> Użytkownik "Aneta Baran" <a...@c...anetek.net> napisał w
> wiadomości news:bgvkhb$e8t$1@sunnews.cern.ch...

Otoz to, o tym myslalam.

> Nie, jest brie President, bardzo smaczny. Dobry jest tez z oliwkami
> (chyba Lia o tym juz pisala?). Natomiast z grzybami - IMO niejadalny
> (TZ tez tak twierdzi).

Brie z orzechami to musi byc regionalna (polska) wersja :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-08 08:51:09

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Brie z orzechami to musi byc regionalna (polska) wersja :-)

:)) Nie zauwazylam, ze Aneta pisze ze Szwajcarii i zrozumialam, ze
"regionalna" dot. regionu Polski ;)
Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-08-08 10:29:29

Od: "Krecia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mleczarz" <sq1dnu@nospam_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam zamiar dziś zaserwować rodzince takiego kotleta, lecz nie wiem z czym
go
> podać. Szczerze mówiąc ziemniaki, frytki i ryż już nam się znudziły. Co by
> jeszcze pasowało do "de volailla"???
>
> pzdr
> mleczarz

Ktoś kiedyś podawał na grupie taki pomysł na ziemniaki:

"Ziemniaki najlepiej jeszcze stare (w skorupkach) przekrój na 4 "łódeczki"
(ziemniaków jak najwięcej żeby się najeść)
posmaruj blachę olejem, każdą łódeczkę umocz w oliwie
wstaw do piekarnika nagrzanego najlepiej na intensywny grill o ile go masz,
jeśli nie to góra dół na 250 stopni, piec do miękkości i przyrumienienia na
brązowo."

Niestety nie pamietam, kto to był, bo skopiowałam sobie tylko pomysł...
Próbowałam to jeść same z jakimiś sosami i do różnych mięs. Do do volailla
też powinno pasować.
Pozdrawiam
K.

Karkowka - dalem ciala :(