Kto ma apetyt na maczlika?

następny post »
From: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Kto ma apetyt na maczlika?
Date: Thu, 12 Aug 2004 18:55:31 +0200

Trzy ostatnie lata malo skutecznie walczylam z przedziorkami.
Wiedzialam coprawda, ze jest sobie robaczek o imieniu Dobroczynek,
ktory jest chyba najlepszym srodkiem przedziorkobojczym, ale nie
smialam o niego pytac w naszych sklepach ogrodniczych bo oni tu
niewiele maja i pewnie by mnie za wariatke wzieli ze do ogrodniczego
po owady przychodze. Dopiero niedawno dowiedzialam sie, ze owego
robaczka dobrze znam, wyzywalam nawet na niego jak przynioslam do domu
z truskawkami. I ze wystarczylo pozbierac.

Ale w tym roku jedynymi pasozytami dajacymi mi sie we znaki sa biale
muszki, z czarnymi juz zdolalam sie zaprzyjaznic. Z bialymi tez bede
musiala sie zaprzyjaznic bo najwyrazniej w okolicy mojego balkonu jest
jakas jego hodowla - nie pierwszy raz pojawily sie masowo w moment od
postawienia na balkonie smakujacych mu roslin. Ale przydaloby sie
kontrolowac jakos ich ilosc zeby wszystkiego nie "pozarly".
Jest podobno jakis robaczek ktory maczliki lubi. Wiecie moze czy jest
on ogolnodostepny tak jak dobroczynek? Jesli tak to prosilabym o
krotki opis i gdzie mozna go znalezc.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)