Margaryny antycholesterolowe

131. Data: 2018-06-21 19:00:28

Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-20 o 15:53, XL pisze:

> Nie. Oczekuję po prostu uczciwości.
> Zwykłej.
> Takiej, która każe ,,KLINICZNIE udowodnione obniżanie poziomu cholesterolu
> przy spożyciu 30 g dziennie" podeprzeć konkretnym autorem i wynikami badań.

Z tym coraz trudniej - gdy kapitaliści wszystkich krajów się łączą to
proporcjonalnie tzw uczciwość kupiecka w odwrocie. Jednak to jeszcze
chyba nie ten poziom zdziczenia aby wystawiać kilkaset % większą cenę
niż za towar standardowy mimo tego że on niczym się nie różni.

> A jednak właśnie tak. Dorośnij.

No wiesz, nie sprawdzałaś a stawiasz wyroki. Tak właściwie na podstawie
czego ten wyrok?

132. Data: 2018-06-21 21:56:10

Temat: Re: TRYBUNOWI Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Rzecz w tym aby się nie pozbawiać smaku tego co się lubi, kwestie
> ilościowe z czasem same się unormują. Golonka - proszę bardzo, ale nie
> kilogramowa, tort - proszę bardzo, ale tylko porcja a nie cały;-),
> kiedyś dwa schabowe albo i więcej, dzisiaj - jeden niewielki, zresztą
> nie dałbym już rady zjeść całego dużego,.
>
> Margaryna to inna para butów - z założenia ma zapobiegać nadwyżce
> cholesterolowej, a nie utrzymywaniu wagi. Zresztą spróbowałem bexxxxu "o
> smaku masła" - smak, konsystencja, całkiem niezłe.

Kupiłam tę zachwalaną. Z ciekawości. Tego się nie da jeść!

--
XL

133. Data: 2018-06-21 22:08:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Przecie wyraźnie zalecają swoją dietę! a to przecie nie ucieczka..
>
> Tu masz rację - świat stanął na głowie -

Ano.

> lekarz nie odpowiada przed
> pacjentem czy jego bliskimi a przed kolegami po fachu..

Sam to wymyśliłeś?
?

> Dali by oni mu

J.w.

> gdyby np choremu na arteriosklerozę zalecił dietę dr Kwaśniewskiego!

A ja cały czas sobie myślę o tych braciach-bliźniakach, co to jeden całe
życie żarł tłuste i prowadził kanapowy styl życia, a drugi dokładnie
przeciwnie - i okazało się, że obaj mieli identycznie zawalone tętnice i
stan przedzawałowy.

--
XL

134. Data: 2018-06-21 22:15:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> niż za towar standardowy mimo tego że on niczym się nie różni.

> No wiesz, nie sprawdzałaś a stawiasz wyroki. Tak właściwie na podstawie

Margaryny akurat nie, ale np. niegdyś legendarnej jakości sprzet AGD Bosch
czy Miele i owszem.I wiele innych bezpodstawnie drogich rzeczy - np.
samochody uważane niegdyś za królowe szos, a dziś za królowe lawet;
dżinsy/ubrania najlepszych marek robiące po kilku miesiącach za szmaty do
podłogi. Lista jest długa.

--
XL

135. Data: 2018-06-22 10:00:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-21 o 22:08, XL pisze:

> Ano.

> Sam to wymyśliłeś?
> ?

Nie, nie ja wymyśliłem "etykę" zawodową lekarzy, w wyniku której
odstępca odpowiada przed kolegami po fachu.

> [...]
> życie żarł tłuste i prowadził kanapowy styl życia, a drugi dokładnie
> przeciwnie - i okazało się, że obaj mieli identycznie zawalone tętnice i

To już inny temat. A i sam przykład jest dość luźny, nie było żadnych
analiz pod laboratoryjną kontrola., Nie możemy być nawet pewni czy ten
jarosz nie podjadał masełka po zmroku;-)

136. Data: 2018-06-22 10:02:49

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-21 o 22:15, XL pisze:

> [...]
> samochody uważane niegdyś za królowe szos, a dziś za królowe lawet;
> dżinsy/ubrania najlepszych marek robiące po kilku miesiącach za szmaty do

Bosch to teraz jedna z najgorszych firm, o ile oczywiście nie bierzemy
pod uwagą tych bez nazw. A kiedyś, stosunkowo jeszcze niedawno był wręcz
wzorcem jakości. Teraz znajomy wykosztował się na świece żarowe dla
diesla a one nie wytrzymały roku!

Aż przykro patrzeć na to co si dzieje w wiecie - tylu pokoleniowy
dorobek budowania renomy firmy zaprzepaszczany w tak krótkim czasie bo
ktoś błyskawicznie chce sobie napchać kabzę.

137. Data: 2018-06-22 10:03:09

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-21 o 21:56, XL pisze:

> Kupiłam tę zachwalaną. Z ciekawości. Tego się nie da jeść!

Pewnie wymaga przyzwyczajenia.

P.S. Nie "tą" zachwalaną?

138. Data: 2018-06-22 12:11:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> analiz pod laboratoryjną kontrola., rNie możemy być nawet pewni czy ten
> jarosz nie podjadał masełka po zmroku;-)

Akurat tu były analizy i szczegołowe badania, ponieważ ci bliźniacy
pierwszy raz uczestniczyli w corocznym(?) zjeździe ludzi urodzonych z ciąż
mnogich w Kabadzie, gdzie przy okazji wykonuje się szereg specjalistycznych
badań na użytek ośrodków naukowych. No i kiedy stwierdzono u jednego brata
zaburzenia i poszedł do szpitala, natychmiast zajęto się też drugim.

--
XL

139. Data: 2018-06-22 12:15:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> dorobek budowania renomy firmy zaprzepaszczany w tak krótkim czasie bo
> ktoś błyskawicznie chce sobie napchać kabzę.

Czyli do czego zobowiązuje wysoka cena?
Dokładnie do niczego.
Niby dlaczego z ,,antycholesterolową" margaryną na być inaczej.

--
XL

140. Data: 2018-06-22 12:17:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Pewnie wymaga przyzwyczajenia.
>
> P.S. Nie "tą" zachwalaną?

TĘ zachwalaną się kupuje i potem TĄ zachwalaną smaruje się pieczywo.

--
XL

Bitki wołowe
Co w foliowanych sałatach piszczy?