Marynata do mięs na grilla

21. Data: 2013-06-21 23:10:26

Temat: Re: ot trochę Re: Marynata do mięs na grilla
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jun 2013 23:06:56 +0200, artustas napisał(a):

> [...]
> z majonezem, wg innego przepisu i też sobie chwali. Ciekawe, czy czuć
> ten majonez w cieście.

> Może trochę odbiega od tematu, choć ma coś wspólnego z powyższym, robiłem
> podobnie wg. przepisu: http://www.wielkiezarcie.com/recipe11904.html
> Majonezu jako tako nie czuć, ale dodaje tłustości i soczystości, jak nie mam
> czasu, pomysłu i chęci na zabawy na szybki dobry obiad, czasami to robię,
> osobiście polecam. Można pominąć ser i dodać jakieś koper lub nać, dodać
> mąki pszennej itp. to już według uznania, przez google znajdą się podobne

Robiłam pałeczki z kurczaka pieczone w majonezowo-kukurydzianej panierce,
bardzo dobre były. Najpierw umyte i OSUSZONE pałeczki w majonez na godzinę
do lodówki (majonez świetnie działa jako marynata), potem wyciągnąć i
pomazane majonezem panierować w pokruszonych płatkach i piec.
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

22. Data: 2013-06-21 23:50:23

Od: "artustas" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
net...

> [...]

--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

To już a`la KFC :), muszę wypróbować! :).

A jak, a raczej, w jakiej temperaturze i ile piec?.

Artur

23. Data: 2013-06-22 11:43:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Jun 2013 23:50:23 +0200, artustas napisał(a):

> [...]
> do lodówki (majonez świetnie działa jako marynata), potem wyciągnąć i
> pomazane majonezem panierować w pokruszonych płatkach i piec.

Tak jak zwykle pieczesz kurczaka, aż będą miękkie :-)

24. Data: 2013-06-22 12:02:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jun 2013 11:43:35 +0200, Ikselka napisał(a):

> Tak jak zwykle pieczesz kurczaka, aż będą miękkie :-)

...i rumiane.

25. Data: 2013-07-08 16:20:49

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.06.2013 10:57, Sara pisze:
> Ciekawe, czy czuć ten majonez w cieście.

Nie czuć :)

--
Pozdrówki
Anai

26. Data: 2013-07-08 16:33:57

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-08 16:20, Anai pisze:

> Nie czuć :)

I to jest konkretna odpowiedź, dzięki! :)

27. Data: 2013-07-08 18:06:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Jul 2013 16:33:57 +0200, Sara napisał(a):

> I to jest konkretna odpowiedź, dzięki! :)

Owszem, konkretna - a pytanie trochę śmieszne :-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

28. Data: 2013-07-08 21:14:10

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-08 18:06, Ikselka pisze:

> Owszem, konkretna - a pytanie trochę śmieszne :-)

Śmiej się paniusia na zdrowie, jeśli nie masz lepszych powodów!

29. Data: 2013-07-08 21:32:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Jul 2013 21:14:10 +0200, Sara napisał(a):

> Śmiej się paniusia na zdrowie, jeśli nie masz lepszych powodów!

Jajka z olejem i cukrem oraz szczyptą soli razem czy osobno w cieście to
przecież wszystko jedno - toż to powód jest :-)))

30. Data: 2013-07-10 09:09:07

Temat: Re: Marynata do mięs na grilla
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 18 czerwca 2013 11:28:24 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Jeżeli naprawdę lubisz smak mięsa i chcesz żeby wyszło "pyszne" to
>
> zrezygnuj całkowicie z tych zabijających smak marynat. Tylko sól, pieprz
>
> i papryka, ew. poświecić kurkumą..

Z soli, pieprzu i czego tam też zrezygnuj. Pieczenie też zabija smak mięsa. Żywcem
wieprza zeżreć trza!! Wtedy poczujesz prawdziwy smak mięsa.

keks bez proszku
ogorki kiszone
Znacie sposób na ręczny makaron "kształtowy" ?
Jak zabijamy witaminy - najczęstsze błędy kulinarne
Kiełbasa własnego wyrobu