Mięso puchnie

141. Data: 2018-09-18 16:44:30

Temat: Re: Mięso puchnie
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Może trochę większy jest w sklepie na samie, ale nie aż tak bardzo.

Może trzeba było na sklepie sprawdzić. Na samie to mało.
W sumie.
W samie.
W sumie.

--
XL

142. Data: 2018-09-18 18:13:31

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-18 o 15:28, FEniks pisze:

> W zależności od dnia dowóz kosztuje od mniej więcej 8 do 10zł. Tyle co 2
> bilety autobusowe we Wrocławiu czy 2 litry benzyny, pewnie w Warszawie
> macie podobne ceny.

Sprawdzę. Tylko jak będę robiła większe zakupy. Teraz narazie to co
"najcięższe" mam przytargane do domu.

Też prawda :-)

--
animka

143. Data: 2018-09-18 18:21:02

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś potrzebowała sprowadzać karmę, inaczej widać nie potrafiła.
> Aż prezydent Reagan powiedział: dość. Wtedy u nas jeden rzecznik
> oświadczył, że to atak na polskie kury.

Haha. Nie pamietam tego incydentu.
Pszenica i owies czy jakieś proso jest w Polsce i kury "domowe" były tym
karmione.

>Dzisiaj od nas jeden tam
> poleciał (ciągle zapominam imienia) -- nie wiem, czy dla jaj, czy
> są jakieś inne powody.

O wizach dla Polaków pewnie będzie się bał wspomnieć i to będą jaja do
kwardratu.

--
animka

sliwki - biały osad