Miód - gdzie kupować

11. Data: 2015-05-30 21:09:55

Temat: Re: Miód - gdzie kupować
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-30 o 10:28, b...@g...com pisze:
> Witojcie.

Wszelki duch!

> Ponieważ nie mam chwilowo dostępu do panibabowego miodku, chciałam zapytać o wasze
doświadczenia - który miód jest bardziej "wiarygodny" - taki z marketu (oczywiście
nie najtańszy) czy taki z różnych eko fud grin sloł festiwali i bazarów?

Bartnik Sądecki. Można kupić w niemal każdym spożywczaku. Jest dosyć
drogi (w zależności od rodzaju miodu ok. 20zł za 400g), ale bardzo
dobry. Mają też takie mini słoiczki dostępne gdzieniegdzie, można
wypróbować przed inwestycją w większy.

Ewa

12. Data: 2015-05-30 21:15:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-30 o 14:59, Pszemol pisze:
> "Nika" <w...@m...com> wrote in message
>
> Masz rację... ja okulary nosiłem od przedszkola, a dopiero
> po czterdziestce jakoś mi się udaje bez nich obejść ;-)

Co racja to racja. Ja ani w przedszkolu, ani jeszcze nie potrzebuję. Co
sobie chwalę, nie ukrywam. A miód lubię kremowany.

Ewa

13. Data: 2015-05-30 21:27:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Co racja to racja. Ja ani w przedszkolu, ani jeszcze nie potrzebuję.
> Co sobie chwalę, nie ukrywam. A miód lubię kremowany.

Hm... kremowany miód...
Nie słyszałem jeszcze o kremacji miodu. Ale czasy! ;-)

14. Data: 2015-05-30 22:01:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-30 o 21:27, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Hm... kremowany miód...
> Nie słyszałem jeszcze o kremacji miodu. Ale czasy! ;-)

http://sklep.bartnik.pl/miod-kremowany/17-miod-wielo
kwiatowy-kremowany-040.html

No i zacznę miód kupować przez internet...

Ewa

15. Data: 2015-05-31 07:34:53

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...

Aicha pisze:

> [...]
> zapytać o wasze doświadczenia - który miód jest bardziej "wiarygodny"
> - taki z marketu (oczywiście nie najtańszy) czy taki z różnych eko

Z tego co się orientuję, to najbardziej hipsterskie jest teraz kupowanie
miodu z wyspy Pitcairn. To ta na samym środku Pacyfiku, z której w jakim
by się kierunku nie wybrać, to do najbliższego lądu jest ho ho ho, albo
jeszcze dalej. Ta, gdzie jedynymi mieszkańcami są potomkowie zbuntowanej
załogi statku Bounty i Tahitanek porwanych dla urozmaicenia życia na tym
odludziu trudnym do odnalezienia przez królewski wymiar sprawiedliwości.
To ta wyspa, na której od czasu pewnego działy się Różne Dziwne Rzeczy,
a nikt nie miał pomysłu co z tym zrobić. Tam pszczółki mogą bzykać sobie
radośnie, z dala od cywilizacji z całym jej przemysłowym zepsuciem, dając
mieszkańcom jakiś skromny dochód -- bo o inne źródła tam trudno.

Miód tamtejszy kupić można także w polskich sklepach internetowych,
o czym łatwo się przekonać wpisując w gugla właściwe dwa słowa.

Jarek

-Mieszkańcy dwunożni na Pitcairn też nieźle bzykają (bzykali)... :)
Ale czy z tego będzie miód? nie wiem... :)
pozdr
Stefan

16. Data: 2015-05-31 07:40:06

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]

drogi (w zależności od rodzaju miodu ok. 20zł za 400g), ale bardzo
dobry. Mają też takie mini słoiczki dostępne gdzieniegdzie, można

********************
Ja osobiście bym polecał miód z Kamiannej, to chyba ostatnia manufaktura
miodowa naturalnie nie licząc Wujka Jaśka i zaprzyjaźnionych bab. Ja w
zasadzie tylko od czasu do czasu mogę łyżeczkę czystego (no, farfocle wosku
i pierzgi pływają) leśnego spadziowego, tak czarnego że aż brunatny...
pozdr
Stefan

17. Data: 2015-05-31 08:56:57

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-30 o 10:28, b...@g...com pisze:
> Witojcie.

O! :)

> [...]
nie najtańszy) czy taki z różnych eko fud grin sloł festiwali i bazarów?

Może taki:
http://www.kamianna.pl/sklep/?p=productsList&iCatego
ry=5&sName=MIODY
Sama nie przepadam za pszczelą wydzieliną, ale w domu zawsze jest słoik,
czy dwa dla miodolubnych, czy do innych kuchennych przeznaczeń. Te z
linkowanej Kamiannej są pewne. Albo kup w innej pasiece z certyfikatem
Polskiego Związku Pszczelarskiego, jest tego sporo. Na bazarach i
festiwalach nie kusiłabym się, można trafić dobrze, a można i kulą w płot.
Podobno najlepiej kupować miód z okolic zamieszkania, ze względu na
ewentualne alergie.
Miód bywa też trujący, np. z rododendronów, czy innych trujących roślin,
dlatego ryzykowne bywa kupowanie podczas podróży miodów kaukaskich, czy
tureckich (tam masowo kwitną wiosną dzikie rododendrony). Ciekawy jest
miód cząbrowy, ostry w smaku, u nas mało znany, a popularny w Chorwacji.
--
B.

18. Data: 2015-05-31 09:05:24

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka.
Dlaczego piszesz z takimi błędami ortograficznymi ?
Czyta się tego nie da.

19. Data: 2015-05-31 13:48:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Crimi" <r...@w...pl> wrote in message
> Dlaczego piszesz z takimi błędami ortograficznymi ?
> Czyta się tego nie da.

Zawraca kijem Wisłę. Jednoosobowo próbuje tworzyć i promować nową ortografię
dla języka polskiego :-) hi, hi

20. Data: 2015-05-31 13:50:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stefan" <s...@o...pl> wrote in message
> zasadzie tylko od czasu do czasu mogę łyżeczkę czystego
> (no, farfocle wosku i pierzgi pływają)

Zauważyłem że im mniej produkt wyczyszczony tym dla niektórych lepszy...
Boimy się czyszczenia: ryżu białego nie chcemy, cukru białego nie chcemy,
nawet miodu przez sito przelanego nie chcemy.

> leśnego spadziowego, tak czarnego że aż brunatny...

To! Właśnie to :-)

Re: Już żałuję, że oddałam głos nieważny, policja dobija się do drzwi
XXXXL
Przystawka do piwa
Jasnota biała i glistnik.
Jedz kiedy chcesz, a najlepiej dopiero po południu :-)