Mój najlepszy numer

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 9 Oct 2014 15:55:40 -0700 (PDT)
Subject: Mój najlepszy numer
From: glob <r...@g...com>

Teraz jak o tym myślę, to nigdy bym na to nie poszedł, gdyby ktoś mi to zaproponował.
A że jest przedawnione to opiszę.
Napewno wiecie że byłem w więzieniu i pracowałem przy budowie autostrady i na tej
autostradzie zostawiłem więzienne buty, które się dostaje, a na wyjściu z więzienia
zwraca. Jak nie oddasz to płacisz za buty. A że nam nikt nie powiedział, iż na
autostradę nie wracamy od listopada, to buty zostały poza bramami więzienia. A tu za
miesiąc mam iść do domu i zwrócić buty, które przepadły. A że kierownik zatrudnienia
zaproponował mi jeszcze pracę na ten miesiąc, na komisariacie policji, a nie bardzo
byli chętni, to ja się zgodziłem, by remonować pomieszczenia w tym komisariacie.
A na komisariacie policjanci chodzą w butach i jest bałagan przy remoncie. Gdy naszą
ekipę radiowóz odwiózł do więzienia po pracy , to w środku siedział sobie globik w
policyjnych butach.
Miesiąc później szalony globik, idzie do domu i tym samym na magazyn , zwrócić
wiezienne rzeczy i jakie buty oddaje do magazynu , no te co znikneły z komisariatu.
Przy biurku wytrzeszcza się recydywista pracujący na magazynie na buty, które przed
nim postawiłem i zdziwiony pyta- skąd masz takie buty, to nie nasze?.
Obok młodszy Chorąży więzienictwa, to samo pytanie. A glob zdziwiony- no z
magazynu.
Recydywista spuszcza oczy bo widzi że wałek się kręci, a Chorąży zdziwiony pyta - od
nas z magazynu?
Woła starszego stopniem i ten bierze do ręki buty i oglądając stwierdza- przecież to
nasze/ strażników/ buty. Chorąży na to- to przyjmujemy czy nie? A na to starszy
stopniem- Sztuka to sztuka bierzemy. I tak globik robnięte na komisariacie buty oddał
strażnikom więziennym i wyszedł bez dodatkowych kosztów.