Nie wiem co robic

From: " " <m...@p...onet.pl>
Date: Wed, 18 Oct 2000 13:13:03 +0200
Subject: Nie wiem co robic
Newsgroups: pl.sci.psychologia

Witam wszystkich,

Mam 24 lata , od 6 lat zyje w szczesliwym zwiazku, mieszkamy razem od 3 lat i w
czerwcu zamierazlismy sie pobrac.
Dwa tygodnie temu uslyszle od swojej narzeczonej, ze juz mnie nie ocha i to
koniec.
Jako powod podala zbyt malo czulosci jaka Jej okazywalem i brak wiary w
realnosc naszych planow, przestala wierzyc ze ten slub bedzie mial miejsce, ze
bedziemy mieli dziecko.
Przwz tydzien ciezko walczylem, staralem przkonac Ja logicznymi argumentami ze
nie mozna przekreslac w ten sposob 6 lat zwiazku i wspolnych planow na cale
zycie.
Po tygodniu zakomunikowala mi ze zrobila cos bardzo zlego, zdradzila mnie i po
tym wszystkim nie moze byc juz ze mna.
W Jej siadomosci powstala bariera nie moge kochac juz czlowieka ktoremu
zrobilam taka krzywde.
W tej chwilii wyjechala na tydzien aby przemyslec wszystko.
Dzwonila do mnie wczoraj, pijana, bylo slychac ze nie jest w stanie poradzic
sobie sama ze swoim sumieniem, tak bardzo chcialbym jakos nam pomoc ale nie
wiem co robic.

Pomożcie

m...@p...onet.pl