Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

771. Data: 2010-03-17 12:11:46

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: zażółcony <z...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hnqged$vt2$3@news.onet.pl...

> Nie wiem, dlaczego miałbym udzielić ci takich informacji.

Powiedz mi: a dlaczego nie ? Piszesz o swoich kochankach, a o mamie
i jej zmaganiach z życiem nie chcesz napisać ?

> A nie przyszło ci czasem do głowy, że nauczyli mnie rozumieć swoje decyzje
> i ich konsekwencje?

Ja nie mam problemów z wyobraźnią ;), tylko z brakiem wiedzy o faktach
i o Twoich własnych odczuciach i ocenach siebie i swoich rodziców ;)
Dlatego pytam.

772. Data: 2010-03-17 12:11:55

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:

> U rodzicow kilkulatkow? Az tak im pamiec pada, myslisz? ;-)

Nie, ja pisałem o pozycji, z której wypowiada się XL. Jako matki
dorosłych córek. Ale i ja szczerze przyznać muszę łapię się czasem w
dyskusji, że "przenoszę" np. wiedzę z dwulatka na czterolatka, i na
odwrót :-)

IMO to nie do końca jest "pad" pamięci :-)

> Raczej z
> niewiedzy, z uporczywego patrzenia na dziecko jako na kogos, kto "robi
> na zlosc", "jest takie aktywne" itp.

A to inna sprawa

stalker

773. Data: 2010-03-17 12:12:35

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Nie, ale ma 'napady' zaangażowania emocjonalnego.

A może Tobie się tylko tak wydaje? Clooneyowi też się wydawało. ;)
Wziąłeś pod uwagę taki scenariusz?

> Ponieważ ten zakres wiedzy jest chyba nie dla Ciebie i chyba Ci niezbyt
> miły.

Skąd taki wniosek? Wręcz przeciwnie - ten temat pociąga ze sobą dla mnie
pewne wartości poznawcze. ;)

Ewa

774. Data: 2010-03-17 12:13:40

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> No, to pojdzze teraz, dziewcze, na "To skomplikowane". Nic o nim nie
> pisalam. ;-)

OK, to nic nie pisz, może następnym razem na to pójdę. ;)

Ewa

775. Data: 2010-03-17 12:17:18

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:
> To w jakiś sposób chyba zobowiązuje do tego, by:
> - precyzyjnie diagnozować problemy dyskutantów, jeśłi takie się pojawiają
> - stosować formalnie wiedzę, która wynika z diagnozy, a dot. sposobu
> postępowania
> z takimi osobami.

Oj, mocno sie nie zgodze z Toba. Usenet (ani internet) nie jest miejscem
ani do jednego, ani do drugiego. Usenet jest miejscem, gdzie sie
_dyskutuje_, a nie diagnozuje, czy leczy.

> Marchewko, powiedz mi, co wynika z tego, że wyrażasz, w sposób
> emocjonalny i agresywny, swoją pogardę do Endera z tytułu tego, że on
> zdradza swoją TŻ ?

Nie mialam na celu wyrazenia swojej pogardy. Naprawde. Gdybym nim
gardzila, to bym z nim nie gadala. A sposob "emocjonalny i agresywny"
byl zastosowany _specjalnie_.

> Oczywiście, możesz uznać, że nie obowiązuje Cię tu na grupie
> 'wymóg profesjonalizmu', w końcu Ci tu nikt za to nie płaci ...
> ... ale co komu po takiej psychologii, która działa tylko, kiedy
> się nosi pracowniczy garnitur ?

1. Zaczniejmy od sedna - nie mozesz miec pewnosci, czy jestem
psychologiem, czy jedynie np. ekonomistka, ktora podczytuje "Charaktery"
i sie wymadrza. Wiec Twoje zarzuty nt. mojego ew. braku profesjonalizmu
sa OKDP. Sorry.
2. Czy "psychologia" ma za zadanie jedynie dzialac?
3. Czy psycholog (przyjmujac, ze nim jestem) ma byc psychologiem w
kazdej minucie swego zycia i w kazdym miejscu, do ktorego wejdzie? Ejze!
4. Skad pewnosc, ze Ender rzeczywiscie zdradza TŻ? Moze na potrzeby
dyskusji zdradza, moze w realu zdradza. A moze wcale nie. Tego nie
wiemy. Podobnie, jak tego, czy jestem psychologiem, bufetowa, ksiedzem
czy amerykanskim zolnierzem. ;-)
I.

776. Data: 2010-03-17 12:23:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 10:58:36 +0100, Ender napisał(a):

> Bardzo ciekawa reakcja.
> A czy mogłabyś się zastanowić, co właściwie zyskasz na takiej wypowiedzi
> i czy to na pewno będzie satysfakcja?
> Szok, ze ludzie mogą być tak nieświadomi.
> ENder

Przez ludzi PEWNEGO pokroju słowo "niereformowalny" jest używane
tendencyjnie i pejoratywnie na oznaczenie nonkonformisty.
Ci ludzie woleliby, aby wszyscy pozostający w ich zasięgu byli oczywiście
"reformowalni"... czyli aby dawali sobie narzucać, a przynajmniej byli
wpatrzeni w ich własne... nawet wbrew sobie.
--

Ikselka.

777. Data: 2010-03-17 12:24:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 11:17:50 +0100, tren R napisał(a):

> Dnia 17-marzec-10, Stalker wlazł między psychopatów i wykrakał:

> to jest prastary kosmiczny sposób.
> po nim poznaje się przedstawicieli obcej rasy.

Zapomniałeś o splunięciu za lewe ramię.
--

Ikselka.//ot i poniał

778. Data: 2010-03-17 12:26:12

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> "reformowalni"... czyli aby dawali sobie narzucać, a przynajmniej byli
> wpatrzeni w ich własne... nawet wbrew sobie.

Znakomicie znana Ci postawa.
I.

779. Data: 2010-03-17 12:28:05

Od: zażółcony <z...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hnqh94$n9e$1@inews.gazeta.pl...

;)
Wiesz co ... No nie chce mi się z tym dyskutować ;)
Robisz co chcesz, to i bierzesz odpowiedzialność.

Jednak nie rozumiem, dlaczego wykwalifikowany
informatyk miałby u siebie w omu zapraszać na kmpa wirusy ;)
Albo dlaczego inżynier geneyczny miałby się w domu
bawić w kreacjonistę i taką wiedzę sprzedawać swoim zieciom
- bo to fajne bajki są.

Tzn. rozumiem - będą tak robić, jeśli nie do końca czują
swoją robotę i nie odnoszą w niej sukcesów, nie daje im ona
oczkiwanych rezultatów. Więc jej nie szanują, a 'w realu'
próbują wiedzy alternatywnej.

Są oczywiście inne wytłumaczenia.

780. Data: 2010-03-17 12:28:46

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> O! A cóż miał na celu?

Wake up? Uswiadomienie, ze tak to moze w oczach innych wygladac? Tylko
reszta tak delikatnie sie porusza w temacie, zeby nie wdepnac?

> Rozładowanie Twojego lęku? ;-)

Leku przed czym? Skoro nadal na ten lek napierasz...
I PO CO TE EMOTKI?
I.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa