Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

781. Data: 2010-03-17 12:31:08

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO ogromna, przytłaczająca większość tutaj potwierdziłaby,
że jest mądrzejsza ode mnie, m.in. z tobą na czele.

To musi ci wystarczyć. ;)

--
CB

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hnqdpu$b60$1@inews.gazeta.pl...

[...]
No i podaj, kto tutaj moze byc madrzejszy od Ciebie.

782. Data: 2010-03-17 12:33:09

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> A ja polecam "Czułe słówka".
> Mistrzowska komedia.

Też ją lubię.

Ewa

783. Data: 2010-03-17 12:38:01

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:
> ;)
> Wiesz co ... No nie chce mi się z tym dyskutować ;)
> Robisz co chcesz, to i bierzesz odpowiedzialność.

Robie i nie biore. Ciezko jest brac odpowiedzialnosc za czyjes poglady,
prezentowane na newsach.

> Są oczywiście inne wytłumaczenia.

Sa. I tego sie trzymajmy. Podobnie, jak trzymajmy na wodzy swoje
konfabulacje nt. czyjegos ew. "profesjonalizmu", jego sukcesow i emocji
w pracy.
Chcesz byc profesjonalny, czy w temacie bycia wirtualnym psychologiem,
informatykiem, inzynierem genetycznym, tudziez matematykiem (wiedza
rozlegla, podziwiam :-)), to badz. I daj zyc innym. Zwlaszcza z ich
ciezko wykreowanym newsowym wizerunkiem. ;-)
I.

784. Data: 2010-03-17 12:40:35

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Że jestem gnojem i bydlakiem?

Gdybym chciala Cie tak nazwac, to bym to zrobila.

> Myślisz, że nie domyśliłbym się sam,
> że nie jesteś zachwycona moim życiem? ;-)

Jedynei nie jestem zachwycona Twoja postawa: "jestem gnojem i
bydlakiem", ale moja TŻ jest mna i tak zachwycona, bo daje jej super milosc.

> Żebyś nie oberwała mocniej w pułapce, w której sie pogrążasz ;-)

Nudne.
I.

785. Data: 2010-03-17 12:41:48

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> IMHO ogromna, przytłaczająca większość tutaj potwierdziłaby,
> że jest mądrzejsza ode mnie, m.in. z tobą na czele.
>
> To musi ci wystarczyć. ;)

Czy naprawde nie widac, ze wiekszosc moich pytan tutaj, to ironia? Z
ktorej nie trzeba sie tlumaczyc.
I.

786. Data: 2010-03-17 12:44:40

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Otóż na progu świadomości tych ludzi pojawia się czasem informacja o
> stratach jakie ponoszą z powody swojego konformizmu, co włącza automatem
> pielęgnowane od lat mechanizmy obronne.
> Zauważ, że większość naszych znamienitych oponentów tak naprawdę nie ma
> wyboru ani wpływu na swoje antagonistyczne postawy, czy utrzymane w ich
> tonie wypowiedzi.
> Niewielu stać na obojętny stosunek.
> Natomiast ewentualnych korzyści już nikt praktycznie nie jest w stanie
> zauważyć, chociażby najmniejszych.

A dalbys rade to rozszerzyc? Bo zaciekawiles.
I.

787. Data: 2010-03-17 12:49:12

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Że będzie dla mnie znaczyć więcej niż znaczy?
> Wiesz, pójście do łóżka nie wydało mi się wygórowanym kosztem za jej
> przyjaźń, ale nie przepadam generalnie za czyimiś oczekiwaniami i pewnym
> dyskomfortem i myślę, że ona doskonale to już rozumie.
> Nasza znajomość ma oczywiście dla mnie bardzo dużą wartość, ale
> bynajmniej ograniczoną.

OK. A co "zgrzytnęło" Ci w filmie? Czy już możemy o tym mówić, czy
czekamy na resztę? ;)

Ewa

788. Data: 2010-03-17 12:49:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 12:04:30 +0100, Ender napisał(a):

> Ok. no to nie zgadłem.
> Zgrabna pupa też oczywiście nie jest pozbawiona płci
> i nie podoba się zarówno kobietom jak i mężczyznom ;-)

Z przyjemnością zauważam (także głośno) u innych kobiet, jeśli mają coś
zgrabnego/ładnego i staram się je komlementować, na ile wypada, moze to
dlatego, że sama (uważam, że słusznie) mam o sobie dobre mniemanie w każdym
względzie, ale rozumiem, że szereg kobiet nie stać na szczere (bo o takich
mówię) komplementy wobec innych pań z powodu świadomości własnych
niedoskonałości lub nawet jeśli nie mają do zazdrości powodów, to i tak nie
mogą się przełamać, aby dac innej kobiecie satysfakcję własnym podziwem.
Tak po prostu, bo to jest bardzo proste.

> U mnie chyba są troszkę są jakby zamienione role w stosunku do filmu,
> ponieważ mam dość dobrze poukładane życie i umowę z moją znajomą na jego
> respektowanie.
> Ale Twoje pytania są dość zastanawiające i chyba troszkę nie poznaję
> koleżanki ;-)

Ludzi poznaje się najlepiej właśnie po ich pytaniach. Nie po kolorze
skarpet (vide Vilar).

--

Ikselka.

789. Data: 2010-03-17 12:51:14

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Nie, ale ma 'napady' zaangażowania emocjonalnego.

A czy nie odbierasz tego jako zagrazajace? Ze Ci zwiazek rozwali, jak
sie zakocha "na powaznie"? Serio pytam.
A to zapoznawanie pan sobie odpusc. O ile naprawde o tym myslales.
I.

790. Data: 2010-03-17 12:51:50

Od: zażółcony <z...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hnqifv$rfk$1@inews.gazeta.pl...

> rozlegla, podziwiam :-)), to badz. I daj zyc innym. Zwlaszcza z ich ciezko
> wykreowanym newsowym wizerunkiem. ;-)

Tak tyko właśnie ten brak lekkości mi trochę wpadł w oko ... ;)
No przecież, że Cię nie będę zamęczał ;)
Kobietę w moim wieku do zamęczania mam w domu ;)
Wolę pomęczyć Endera ;)

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa