Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

421. Data: 2015-03-04 00:40:51

Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03 Mar 2015 23:32:18 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Szastasz tym okresleniem na lewo i prawo to sie nie dziw ze do Ciebie
> wrociło.

Bo Ci znajdę, czym Ty szastasz.
--

XL
pewni siebie.

422. Data: 2015-03-04 00:41:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03 Mar 2015 22:47:14 GMT, Budzik napisał(a):

> Skoro wszelka prasa jest sprzedajna to dlaczego Ikselka nie moze byc?

Bo prasa z założenia (komercyjność) jest sprzedajna. Ja nie jestem
komercyjnym medium :->
--

XL
pewni siebie.

424. Data: 2015-03-04 00:59:31

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Bo prasa z założenia (komercyjność) jest sprzedajna. Ja nie jestem
> komercyjnym medium :->

Zaskakująco duzo w tej prasie antykomercyjnych tematów pokazujących
nieprawidłowości, zeby mozna bylo uznać, ze prase "zawsze mozna kupic".

423. Data: 2015-03-04 00:59:31

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Bo Ci znajdę, czym Ty szastasz.

:)
Staram się jak moge ale świety nie jestem.

425. Data: 2015-03-04 01:25:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03 Mar 2015 23:59:31 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Zaskakująco duzo w tej prasie antykomercyjnych tematów pokazujących
> nieprawidłowości, zeby mozna bylo uznać, ze prase "zawsze mozna kupic".

Owszem, zaskakująco dużo - ale właśnie w tym gąszczu to trzeba wiedzieć,
które podać, a które nie, żeby być wiarygodnym, np dla Ciebie, "zwykłego
człowieka" 3333-]
Np podaje się, że na skutek nieszczepienia idzie straszna epidemia, a nie
podaje się, że właśnie obcięto fundusze na refundację leków i leczenie.
No i naród ma igryska i cebulę, i hajda na antyszczepionkowców, zamiast
wziać się za ten rząd, który im po cichu wprowadza rzeczywisty (a nie
urojony) smród.
Albo podaje się, że właśnie źli i paskudni rolnicy wyszli na drogi, a nie
podaje się, że się właśnie (co sama wczoraj widziałam) w Biedronce
sprzedaje włoskie i kanadyjskie jabłka i "zwykli ludzie", co na tych
rolników psioczą o drogi, ochoczo te kanadyjskie jabłka kupują, zamiast
kupować polskie.
O wiekszych przekrętach, o których sprzedajna prasa milczy, podając ludowi
w zamian coś, co go powinno skutecznie zająć na długie zimowe wieczory i
odciągnąć od patrzenia władzy na rączki, już nawet nie wspominam.
--

XL
pewni siebie.

426. Data: 2015-03-04 03:29:09

Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:md4idf$lg4$4@node1.news.atman.pl...

> A ja życzę całej ludzkości, żeby ci meteoryt w łeb przywalił.
>
> Ale będzie echo od tego pustogłowa!
>
> --
> Boga prawdopodobnie nie ma.
> A teraz przestań się martwić
> i raduj się życiem!

Wypowiadasz sie na grupie dyskusyjnej. Definicje pojecia "dyskusja" sobie z
powodzeniem "wyguglujesz".
Poniewaz Twoje wypowiedzi nijak z ta definicja nie licuja, z mojej strony -
w kwestii "dyskusji" z Toba EOT.

A tak po polskiemu - w przypadkach takich jak Twoj stosuje niezawodna metode
mistrza Sztaudyngera: "nie dyskutuj z chamem, przy nim zawsze amen".

bye
@

---
Avast.

427. Data: 2015-03-04 05:05:51

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> LeoTar powiedział samą esencję - ale dopiszę: nie tylko PRAWDZIWY
> NAUCZYCIEL (którym owszem, byłam - i własnie dlatego musiałam odejść i mam
> na to niezbite dowody), ale każdy PRAWDZIWIE WOLNY człowiek.

To, że cenię sobie bardzo Twoje podejście to tematu nie oznacza jeszcze,
że się z Tobą zgadzam w każdej sprawie. Akurat w sprawie szczepionek
jestem po Twojej stronie natomiast w sprawie smoleńskiej, w której
jesteś zwolenniczką teorii spiskowej, uważam, że chociaż Rosjanie
zachowali się niejednoznacznie to jednak bezpośrednią odpowiedzialność
za wypadek ponosi pilot, gdyż to on podejmował ostateczne decyzje i
musiał widzieć, że nic nie widzi. No chyba, że jakiś amok wywołał u
niego zanik instynktu samozachowawczego i nakazał mu lądować "na
wyczucie", które nie wystarczyło do przeżycia.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

428. Data: 2015-03-04 05:16:34

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa pisze:

> Czy ktoś ma jeszcze wątpliwość, że ikselka jest niedorozwinięta umysłowo?
>
> Homeopatia to OSZUSTWO. Mit na poziomie wróżb z kart czy fusów.
>
> Czysta matematyka pokazuje, że w homeopatycznych magicznych eliksirach
> prawdopodobieństwo znalezienia aktywnej chemicznie cząstki nadającej
> niby całemu eliksirowi jego właściwości jest w praktyce zerowe.
>
> Opowieści o "pamięci wody" to zwykły szamanizm.

A może w homeopatii wcale nie chodzi o to ile aktywnych chemicznie
cząsteczek znajduje się w eliksirze lecz o to, że pacjent jest
przekonany (może być wierzy) o skuteczności zawiesiny (równie dobrze
może to być czysta woda). Skuteczność homeopatii jest potwierdzeniem dla
tezy, że choroba ciała zaczyna się w umyśle i by wyleczyć ciało należy
zacząć od leczenia umysłu.

429. Data: 2015-03-04 06:28:07

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar pisze:
> [...]

To zależy od tego jak podejdziemy do choroby, czy uznajemy ze jest ona
tylko dolegliwością ciała (Materii) czy też uznamy, że ma swój początek
w psychice (Informacji, Energii). Jeżeli uznamy, że źródło (przyczyna)
choroby leży w psychice, że jest nim defekt psychiki to oddziaływanie
wyłącznie na ciało może się okazać mało lub całkowicie nieskuteczne.
Jeżeli słusznym jest że każda choroba zaczyna się w umyśle to, nie
wnikając na razie w etiologię choroby psychicznej, wirus umysłu
doprowadzi wcześniej lub później do utrwalenia tej zmiany w materii
(ciele) w postaci zmiany w zapisie DNA. Materialne DNA jest nośnikiem
tworzącej je informacji i znika gdy znika informacja. Nie da się
oddzielić informacji od jej nośnika - są ze sobą symbiotycznie
"zrośnięte", Informacja kształtuje Materię i na odwrót.

Jeżeli więc jakiś wirus umysłu oddziaływał na Materię w czasie ewolucji
i nie został usunięty to utrwalił się w postaci zapisu DNA i jest
przekazywany z pokolenia na pokolenie ujawniając się w postaci różnych
chorób charakterystycznych dla poszczególnych faz rozwojowych organizmu
ludzkiego. Czy nie można by w ten sposób potraktować wszystkich chorób?

A swoją drogą, czy inne zwierzęta również cierpią na choroby wieku
dorastania?

430. Data: 2015-03-04 06:36:40

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar pisze:
> [...]

Ja cenie ją za to, o czym napisałem wcześniej: za to, że zmusza swoich
oponentów do wysiłku intelektualnego. Zmusza również do tego samą siebie
by w końcu stanąć oko w oko z Prawdą. I wtedy właśnie na końcu drogi
okaże się czy będzie w stanie przyznać, czy się pomyliła (lub nie) lub
też zgodzić się na to, że sprawa jest nie do wyjaśnienia. Wtedy
przekonamy się czy ikselka jest "wielka" czy "mała". :-)

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.