Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

81. Data: 2015-02-26 16:56:30

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

W dniu 26.02.2015 16:23, Ghost pisze:

> Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

>Oczywiście

Ajużci.

82. Data: 2015-02-26 16:58:58

Temat: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widać, że lekarze dmuchają na zimne. I dobrze!
> A Ty i tak będziesz to brała za złą monetę...
>
> Ewa

Dlaczego mam to brac za zla monete ? W tym momencie jest mi to juz na reke
po prostu.
Ale tu nie chodzi o dmuchanie na zimne w sensie dobra dziecka tylko dobra
lekarza - co zreszta jeden z neurologow ze szpitala dzieciecego mi otwarcie
powiedzial :) Nie wyda zgody, bo nie wezmie na siebie takiej
odpowiedzialnosci - mimo, ze dziecko nie mialo nigdy zadnej padaczki, on
swoim nazwiskiem papierka nie podpisze.

Pozdrawiam
@

---
Avast.

83. Data: 2015-02-26 17:19:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> I mówisz, że wg liceum "Ci" w tym miejscu powinno być z dużej literki?
>
> Wiesz misiu, uparte dopierdalanie się do literówek w końcu bije
> rykoszetem.

Fascynujące jest gdy zabierasz głos oceniając dyskusję z innej grupy,
dyskusję w której nie brałeś udziału.

Mi nie przeszkadzają wcale jej literówki. Mnie tylko śmieszy to, że
przypisuje swojej klawiaturze winę za te literówki. Ona sama je zauważa i
pisze posty tłumaczące się, że to nie ona, bo ona jest mądra i inteligentna
i w ogóle, to nie ona to klawiatura robi błędy ale wybiórczo tylko w tych
wyrazach ze Słownika Wyrazów Obcych :-)
Próbuje się biedna maskować. Nawet dziś zaczęła specjalnie dodawać sztuczne
literówki w prostych słowach, których wcześniej nie robiła :-) Wina
oczywiście - no zgadnijcie - nowa klawiatura :-) No brawo.

84. Data: 2015-02-26 17:21:25

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "niebieski" napisał w wiadomości grup

> Ale po co psychuszki? Nie szczepisz dziecka. w razie zachorowania leczą na
> Twój koszt. Pozamiatane.
>
> Podpisałbyś taki papier?

Leczą na Twój koszt i to nie tylko Twoje dziecko, ale i dziecko
Twojego sąsiada które z powodów medycznych (a nie tylko
widzi-misię histerycznych rodziców) nie mogło być zaszczepione.
Bo szczepiąc się nie chronisz tylko siebie ale też innych wokół siebie.

85. Data: 2015-02-26 17:27:18

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 20:06:53 -0600, Pszemol napisał(a):

> "Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

> Na jakiej więc podstawie sugerujesz że wybiórczo punktuję
> tylko takie a nie inne literówki u XL

Na podstawie tego, co mam okazję obserwować.
Może piszę na grupach niewiele, ale czytam znacznie więcej.

> (insynuując moje
> negatywne nastawienie do niej)

A to już Twój wymysł.

> skoro nie masz pod ręką
> innych literówek niż te dwie które ja znalazłem?

"Przeleć" pierwszy lepszy wątek na prk. Jest tam ich cała masa.

> Może to Ty jesteś tendencyjna w swojej ocenie?

Nie mam powodów.

M.

86. Data: 2015-02-26 17:30:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 16:58, @ pisze:

> Dlaczego mam to brac za zla monete ?

Bierzesz, bo widzisz w tym złą intencję lekarza/systemu.

> [...]
> takiej odpowiedzialnosci - mimo, ze dziecko nie mialo nigdy zadnej
> padaczki, on swoim nazwiskiem papierka nie podpisze.

Jeżeli u dziecka wystąpiły _jakiekolwiek_ niepokojące objawy
poszczepienne (to przecież nie musi być aż padaczka!), to dlaczego
miałby ryzykować? I to wszystko jedno, czy bardziej mu w tym momencie
chodzi o swoją reputację, czy Twoje dziecko.
Chyba że na tym szczepieniu Ci tak bardzo zależy...

Ewa

87. Data: 2015-02-26 17:35:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 16:53, @ pisze:

> Niestety nie do konca :) Wlasnie przeciwwskazan jak sie okazalo nie bylo
> i nie ma :)

Przeciwwskazanie, czy powikłanie, to nie tylko padaczka, a KAŻDY
niepokojący objaw występujący po szczepieniu. I to bardzo dobrze
świadczy o lekarzach, że nie podejmują ryzyka, jeśli nie mają 100% pewności.

> sam fakt istnienia tej odpornosci. Krzyczy sie wiele o obowiazkowym
> szczepieniu dzieci - ale np. wg lekarza szczepionka przeciw odrze daje
> odpornosc na ok 15 - do 20 lat. A gdzie dawka powtorzeniowa po tym
> okresie ? Jezeli neurolog ma racje, to podejrzewam, ze wiekszosc
> grupowych krzykaczy juz tej odpornosci nie posiada...

Szczepienia mają chronić przede wszystkim dzieci. Dorosły zdrowy
organizm sam radzi sobie z wieloma chorobami. Ale jak chcesz, to się
zaszczep, chyba nikt nie broni?

Ewa

88. Data: 2015-02-26 17:37:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 15:11, zażółcony pisze:

> moja córka takich problemów nie ma. Żona ciężko
> choruje po szczepieniach na grypę, mnie tylko trochę
> telepie - więc się nie szczepimy. Mamy lepszy sposób
> - jemy dużo taniej witaminy C (kwas L-askorbinowy)

A bez tych szczepień aż tak chorowaliście na grypę?

Ja ostatnie jakiekolwiek szczepienie przeszłam chyba w liceum.

Ewa

89. Data: 2015-02-26 17:43:10

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Fascynujące jest gdy zabierasz głos oceniając dyskusję z innej grupy,
>dyskusję w której nie brałeś udziału.

Ja widzę wyraźnie, że w tym wątku napierdalasz coś o błędach. Pohuj mieszasz
inne wątki, skoro sam walisz błędy, głąbie?

90. Data: 2015-02-26 17:44:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 16:48, niebieski pisze:

> Oczywiście, ale czy wy się zgodzicie abym miał taką możliwość - z
> pełnymi konsekwencjami tej decyzji?

Tak jak frankowicze?

Ewa

Zlewozmywak
Wybory pod kontrolą obywatelską!
Zupki z torebki.
Pomiar powierzchni mieszkania prośba do speców
Piec gazowy - sterowanie dobowe vs. stałe a zużycie.