Odp: Czy talenta zanikają?

Data: 2003-03-06 07:30:38
Temat: Odp: Czy talenta zanikają?
Od: "Maria" <t...@b...gnet.pl>

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:m...@4...com..
.

============
Taaaaaaaak..nooo jakby to ujac aby nie sprawic Ci przykrosci??
Pozbieraj sie i to szybko bo inaczej to jeszcze troche a zrobi sie z Ciebie
rozmemlaniec.
To o czym piszesz nie ma nic wspolnego z talentem. Talent sie poprostu ma.
Oczywiscie trzeba miec tez ochote
na doskonalenie sie w sztuce. NArzekanie nic tu nie pomoze. Czekasz az ktos
poglaszcze Cie i powie nic to. nic...bedziesz za chwile znow cudowna. Otoz
nie bedziesz.
Zbieraj sie do kupy i to migiem. Ugotuj dzisiaj cos od A do Z sama.
Cieplutko pozdrawiam.
Tomaria - Babcia