Re: Czy talenta zanikają?

Data: 2003-03-06 12:35:03
Temat: Re: Czy talenta zanikają?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl>

Wladyslaw Los wrote:

> Komplemenciarze.

Komplementy sa mile.

> I pieczeniarze.

Nie wiadomo, godpodyni moze miec jakies walory towarzyskie.

> Umiejetnosc zrobienia czegos w 15 min. przy pustej lodowce i bez
> poruadnego sprzetu to jeszcze nie talent do gotowania, ale zdolnosc
> przetrwania.

:-)) To racja.

> Nigdy go chyba nie mialas.

Skad taka diagnoza?
(...)

> Wykazujesz po prostu, jak wiekszosc ludzi, wrodzony brak zamilowania do
> gotowania i zainteresowania kuchnia. Odpusc sobie. Zajmij sie czyms
> innym.

Z kontekstu wynika, ze nie wrodzony, tylko nabyty. Rada jest raczej
kiepska, odpuszczanie sobie wszystkiego, co sprawia nam troche
trudnosci prowadzi do lenistwa umyslowego i do dawania innym rad
prowadzacych do tego lenistwa.

Krycha, Wypadajaca-Z-Butow
w roli psychologa amatora