Odp: Kapusta pekińska i plamki

From: "dippi" <dippi[HATESPAM]@op.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Odp: Kapusta pekińska i plamki
Date: Thu, 1 Feb 2007 13:31:30 +0100

Użytkownik zbisa w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> jakimi plamkami?

Nigdy nie trafiła ci sie kapusta z ciemnymi plamkami, szczególnie zimą?
Zresztą nie wiem jak to w sklepach robią, ale z wierzchu wygląda zdrowo, a
już w środku tak sobie.
Raz zdarzyło mi się nawet kupić taką z robakami.. i to były moje ostatnie
zakupy w tamtym miejscu.

> na surówkę kroje wszystko prawie do końca. Kawałek przedniej części (to
> najbardziej liściaste) zostawiam do kanapek. Ta grubsza biała część
> powoduje, że surówka jest bardziej chrupiąca.

Tak mi się wydawało, że można dawać tą część do sałatek, ale pewna nie
byłam, bo kiedyś uczono mnie, że trzeba to odcinać i do sałatki dawało się
tylko część liściową.

Pozdr
Dippi