Odp: Odp: Dla smakoszy piwa

Data: 2004-04-04 11:55:18
Temat: Odp: Odp: Dla smakoszy piwa
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl>

> Jest denerwujacym kaleczeniem jezyka, ot dlaczego. W dobie postepujacej
> analfabetyzacji spoleczenstwa warto zwraca uwage na takie rzeczy.

Zgadza się, ale jak ktoś pisze z błędami, bo tak się kiedyś (nie)nauczył to
i tak się go nie przekona żeby to zmienił.
Poza tym wydaje mi się, że pisanie bez użycia polskich znaków również
powoduje masę błędów, szczególnie ortograficznych - to nie miało brzmieć jak
wymówka, bo sama często tak piszę, jednak chyba jest prawdą, że tzw orty
widzi się wyraźniej pisząc z pl znakami.

Pozdrawiam.
Basiek.