Odp: Odp: Nadzerka - prosze o pomoc

Data: 2000-05-15 14:22:19
Temat: Odp: Odp: Nadzerka - prosze o pomoc
Od: "Agnieszka" <...@...0>

> Czyli ten typ nadżerki (w przeciwieństwie do nadżerki rzeczywistej -
ubytku
> nabłonka płaskiego) nie kwalifikuje się do leczenia przez wypalanie,
> wymrażanie itd?
pewnie, że nie
> 3) obserwacja (dodatkowo lekarz sugerował ewentualne kłopoty przy
>porodzie
mogą wystąpić problemy z szyjka macicy
> po zabiegach kriodestrukcji, a z tego co znalazłem w internecie ta metoda
> nie zostawia blizn lub zostawia blizny elastyczne, które nie powinny
> stanowić kłopotu)
tak do końca nie można być tego pewnym - każdy zabieg na szyjce może w
przyszłości powodować problemy przy ciąży i porodzie
> 4) ostatnia propozycja: leczenie jakimś płynem. Niestety nie wiem jak się
> cudo nazywa, ale ma to być nowość szwajcarskiej produkcji - może ktoś wie
coś o tej metodzie?
Dobra sprawa to opatrunek z Vagothylu lub globulki z Albothylu
> Ulotka z Femodenu mówi, że samoistna
> czynność hormonalna powinna wrócić po ok. jednym miesiącu, a w >przypadku
jej braku po 2-3 miesiącach należy zgłosić się do ginekologa.
A więc w ulotce jest jasno napisane, że "powinna", a jednak może się
zdarzyć, że mogą wystąpić problemy z powrotem płodności. Moim zdaniem należy
dokładnie czytać ulotki (między wierszami jak to się mówi) a dowiesz się
wszystkiego.