Odp: Prosze o porade

Data: 2001-06-20 09:52:33
Temat: Odp: Prosze o porade
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl>

> Chyba juz byla o tym tutaj mowa, ale prosze, poradzcie mi. Chodzi mi o
> patelnie teflonowe. Mowi sie o smazeniu na nich bez tluszczu badz z
> minimalna iloscia tluszczu. Moje zawsze wymagaja duzej ilosci oleju, bo
> inaczej wszystko przywiera. Przypuszczam, ze kupuje nieodpowiednie.
> Napiszcie, czym sie kierowac przy wyborze. Na jaka firme zwracac uwage?

Ostatnio kupiłem TEFALa i jestem zadowolony - ale: musisz zwrócić uwagę też
na grubość dna (ma być ciężkie i grube) oraz na przystosowanie do twojej
kuchni (tj. wszystkie nadają się na gaz, z elektryką bywa różnie).

A poza tym smażenie bez tłuszczu to dla mnie głupota (już lepiej piec) - no,
ale ja problemów z utrzymaniem linii nie mam.

W instrukcji mojej patelni (TEFALowskiej) jest podane, aby nie przegrzewać
patelni bez tłuszczu - to tyle ile o smażeniu

Dominik Jan Domin