Odp: Szkolne wypracowanie

From: "Grzesiek.L" <g...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: Szkolne wypracowanie
Date: Thu, 16 Mar 2000 10:07:03 GMT

Użytkownik Dorrit <ziemnik @ ceti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:%xUz4.2026$O...@n...tpnet.pl...

> [...]
> nauczycielki. Pewno z wypiekami na twarzy ta 40- to letnia przechodzona,
> dewocyjna chabeta pognała do pokoju nauczycielskiego, a tam już AWS-owski
> pan dyrektor wraz z księdzem katechetą zrobili jej pranie mózgu
> uświadamiając jakie "krzywdy moralne" poniosła, bo napalił się na nią
> nieletni, nabuzowany hormonami smarkacz. Sami pewnie niezdrowo się
> podniecili a jak wiadomo - sfrustrowany popęd płciowy może nawet do
zbrodni
> prowadzić. W rezultacie na całą Polskę ośmieszyli szkołę i siebie.
Świństwo,
> [...]
> oryginalność, niezależność myślenia, spontaniczność, cywilną odwagę. Co
> prawda inteligencja społeczna i zasady ortografii mu szwankują ale - któż
> nas jest doskonały.
> Ja na miejscu rodziców chłopca wystąpiłabym do sądu przeciwko szkole o
> spowodowanie u niego szkód psychicznych poprzez roztrąbienie sprawy,
mściwe
> pomówienie i niesłuszne wywalenie ze szkoły.
> Wypracowanie - zamiast w prokuraturze - powinno być omówione na lekcji
> wychowania seksualnego tyle, że Handke już dawno stracił chentke na ich

nauczyciel musi mieć swój rozum, jeśli nawet dyrektor, czy ksiądz wpłyneli
na taką decyzje to niczego nie zmienia, decyzja należała do niej. Nie wiem
do końca co o tym myśleć, albo gość jest nieskończenie głupi, albo
nieskończenie odważny. Możemy przypuszczać, że chciał wypłynąć, chciał się
pokazać jak nie znalazł innej drogi, to obrał taką. Jednak bardziej go
lubie, niż tę nauczycielke, w końcu to nie jest sprzedawczyni na straganie.
Jak by była sprzedawczynią to znowu ją bym bardziej lubił. Dla mnie funkcja
nauczyciela jest osiom w tej sprawie. Choć istotnie treść wypracowania jest
delikatnie mówiąc dość frapująca. Czy nie można by było potraktować tego jak
szczenięcą chorą fantazje? Ludzie często fantazjują, choć zazwycza chowają
to gdzieś głęboko w sobie.
Może właśnie naszły naszą panią jakieś stłumione fantazje i stąd taka
głęboka uraza?

SIE! MA! Grzesiek