Odp: niewiernosc a geny

From: "Czarek" <c...@i...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.biologia
Subject: Odp: niewiernosc a geny
Date: Thu, 13 Jan 2000 16:51:08 GMT

Diana:
: ...........
: swoja wyzszosc w kwestiach naukowych. Po prostu nie dosc precyzyjnie sie
: wyrazila, a prawdziwa wiedza i madrosc ma to do siebie, ze nie
dyskredytuje
: z gory niedociagniec innych w sposob tak obcesowy :)

Jasne! Masz racje! Dlatego przeprosilem.
Glupota zas ma to do siebie ze dyskredytuje jej zatwardzialych wyznawcow. ;)

Mam szacunek dla tej pani mimo wszystko. :)
Jakkolwiek dla jej stanowiska - zero szacunku, przykro mi. :(

Nie mozna IMO *wykrzykiwac* bredni w kontekscie *elementarnych* zasad logiki
niezbednej nie tylko naukowcom, a do tego niestety posunela sie ta osoba w
swoim poscie.

Inna sprawa gdyby zamiast krzyczec pani ta byla laskawa zaproponowac ew
dalsze wyjasnienie o co chodzi. Zamiast tego wyglosila kilka plytkich
oczywistosci (z grubsza) i zakonczyla 'przegieta' teza. No wybacz, aniola
szlak by trafil, a co dopiero czlowieka. ;)

Czy to wyjasnia sprawe?
A Ty jakbys sie zachowala w takiej sytuacji? Dyskutowalabys - przeciez w tym
kontekscie to nie mialoby sensu... Do ew dyskusji trzeba miec jednak jakas
dobra wole, a w tym przypadku jakos ani troche takowej nie widac.
Jak myslisz?

Pozdrawiam. :)
--
Czarek