Paluchy w jedzeniu.

121. Data: 2014-10-13 20:16:49

Temat: Re: Paluchy w jedzeniu.
Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 13 października 2014 20:12:19 UTC+2 użytkownik GalAnonim
napisał:
> bo
>
> chwalisz się, że wszystko robisz narzędziami a nic palcami więc odpowiedz...

Ani mysle uczyc cie czytac.

122. Data: 2014-10-13 20:27:22

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.10.2014 20:16, ikselk%g...@g...com pisze:

> Ani mysle uczyc cie czytac.

Oczywiście nic sensownego nie potrafisz odpowiedzieć.
A czytać ze zrozumieniem naucz się Ty. Nie interesuje mnie Twój wątek o
kucharzach w knajpach, ja się cały czas odnoszę do Twoich przechwałek o
używaniu do wszystkiego w kuchni narzędzie a nie rąk.
Ale widać, że albo to Ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem, ale jesteś
tak zafiksowana w swojej manii, że nic poza tym do Ciebie nie dociera,
albo po prostu jesteś tak ograniczona, że nie potrafisz ogarnąć na raz
więcej niż jednej rzeczy.

GA

123. Data: 2014-10-13 20:36:56

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 13 października 2014 20:27:22 UTC+2 użytkownik GalAnonim
napisał:

> [...]
>
> tak zafiksowana w swojej manii, że nic poza tym do Ciebie nie dociera,
>
> albo po prostu jesteś tak ograniczona, że nie potrafisz ogarnąć na raz

Owszem - takiego bezmiaru tępoty jak twoja nie potrafię...

124. Data: 2014-10-13 21:46:55

Od: ja <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.10.2014 o 23:03, ikselk%g...@g...com pisze:

> Zenibyco, ja-jku?

"polska trudna jezyk"... wielokrotnie (niestety) TU udowodnilas...
rownoczesnie pouczajac innych (bleee)

125. Data: 2014-10-13 23:43:21

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 13 października 2014 21:46:55 UTC+2 użytkownik ja napisał:

> "polska trudna jezyk"... wielokrotnie (niestety) TU udowodnilas...
>
> rownoczesnie pouczajac innych (bleee)

Polska jezyk miec na poczatek zdania duza litera, a na koniec kropka - jak ty sie
tego nauczyc, to moze (moze!) ja z toba pogadac. A na razie ty spadac.

126. Data: 2014-10-14 15:56:07

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ikselk%gazeta.pl@gtempaccount.com> schrieb im Newsbeitrag
ps.com...
GalAnonim napisał:
> W dniu 13.10.2014 20:16, ikselk%g...@g...com pisze:

>Owszem - takiego bezmiaru tępoty jak twoja nie potrafię...

O przejawach głupoty (twojej oczywiście ) w tym wątku wypowaidał się nie
będę. O tym możesz sobie z Trybunem "pogadać". Wyraźnie nadajecie na jednej
fali. Ale już sam sposób w jaki cytujesz świadczy o twojej "yntelygencji".

127. Data: 2014-10-14 16:39:06

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 13 października 2014 08:33:13 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek
napisał:
> [...]
prostu. Precyzja i brak paprania się w jedzeniu.

półmiskowego widelca do wędlin, który jak wiadomo ma dwa zeby i bardzo fajnie sie
miedzy nie wklada plat sledzia, po czym obracajac zwija ciasno, przytrzymujac bokiem
zwyklego widelca zeby sie nie rozwijalo. Itp. Idzie to blyskawicznie.

> Trochę przeginasz...
>
> Jeśli do cukru to do cukru i koniec.

Szczypczyki te są bardzo fajne i wygodne, bo chwytliwe i małe, więc precyzyjne -
dlatego świetnie się nadają do "transportu" różnych innych rzeczy.

umiejetnosc operowania nozem i widelcemna codzien, nie ma trudnosci z operowaniem
sztuccami do serwowania oraz podstawowymi narzedziami kuchennymi.

posilek staly BEZ uzycia noza, samym widelcem - wystarczy spojrzec jak jedza ludzie w
MCDonalds i KFC chocby, no malo kto do skrzydelek kurczaka czy stripsow bierze sobie
nozyk! Kroluje widelec lub gole lapy - kurczak w jedna, frytka w druga... Ble.
Pomijam juz aspekt higieniczny (idzie np taki po dluzszym pobycie na zakupach itp i
nawet tych swoich lap przed jedzeniem nie umyje).

gimnastykuja, ale kiedy ida do fastfood, to juz tragedia.

> Tu zupełnie się nie zgodzę....
>
> W KFC zwyczajowo je się skrzydełka rękami i nie ma w tym nic złego.
>
> Spróbuj zresztą nadziać skrzydełko kurczaka na plastikowy widelec i
>
> spróbować obgryzać!
>
> Albo też przytrzymaj sobie widelcem to skrzydełko i odkrój kęs, żeby go
>
> potem tym widelcem podać do ust. Gratuluję samozaparcia :)
>
> Tymczasem obgryzanie skrzydełek jest moim ulubionym zajęciem w KFC i
>
> używam do tego rąk.
>
> Tym bardziej, że tam zwykle nie brakuje serwetek a na sali są
>
> zamontowane umywalki do rąk właśnie.

Tych umywalek na sali to ja w żadnym KFC nie widzę, ale niech tam, OK, niech będzie,
skrzydełka z KFC (moje ulubione zresztą - i własnie dlatego rzadko tam zaglądam) to
nie był najlepszy przykład, ale chyba przyznasz, ze jedzenie tamże stripsów i frytek
palcami to jednak zbytnia rozkosz 3-)

> Generalnie zresztą, staram się jadać tak, jak jada się w danym miejscu:
>
> W KFC rękami, w japońskiej knajpie pałeczkami,

A japońskiej podają też normalne sztućce i ja się wcale nie zmuszam do używania
"pałeczkowych" :-)

> we francuskiej
>
> restauracji wszystkimi z kilkunastu sztućców podanych (jednocześnie!) do
>
> owoców morza.

Trudno je jeść innymi - są to bardzo specyficzne i specjalistyczne sztućce.

> A w domu tak, jak mi jest aktualnie wygodnie :D

Ależ oczywiście - w domu to ja nawet (o zgrozo? - eee tam...) sałatę kroję, kiedy ma
być składnikiem wielowarzywnej mieszanki, bo uważam, ze z tym szarpaniem ręcznym owej
to już naprawdę martwa reguła, powstała wtedy, kiedy
nierdzewnych/ceramicznych/plastikowych noży jeszcze ptaszki nie wyćwierkały, lodówek
w powszechnym użyciu nie było, a sałata czekać miałaby dłużej na konsumpcję,
nadgniwając na krojonych brzegach i czerniejąc...

> Dlatego polecam pałeczki, też jestem leniwy :)

Mnie wystarczy (do przygotowania posiłków) paczka rękawiczek jednorazowych na
miesiąc, bo jestem leniwa.Bardzo wygodnie się np porcje tatara z ich użyciem ręcznie
formuje, choć ostatnio wypraktykowałam do tego celu porcjowaczkę do lodów i świetnie
się sprawdziła, trzeba tylko maczać w oleju przed.
W domu sama jem jak mi się spodoba, niektóre rzeczy także rękami (np kurze łapki,
mniammniam) - natomiast moim gościom nigdy (nigdy!) w jedzeniu nie grzebię
bezpośrednio paluchami, a jeśli już muszę coś gdzieś jakoś poprawić, to vide paczka
rękawiczek, mam ją w pogotowiu w podręcznej szufladzie i szybko ich tam
ubywa,naprawdę czasem za szybko, tak już mam.

Ale mowa jest w tym wątku nie o tym, jak tam sobie kto w domu..., tylko o tym, że
jeden obcy człowiek drugiemu obcemu człowiekowi bezpośrednio w talerzu paluchami ma
nie mieszać.

128. Data: 2014-10-14 16:41:50

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 października 2014 15:56:07 UTC+2 użytkownik Hans Kloß napisał:
> <ikselk%gazeta.pl@gtempaccount.com> schrieb im Newsbeitrag

ps.com...

> W dniu poniedzia�ek, 13 pa�dziernika 2014 20:27:22 UTC+2 u�ytkownik
>
> GalAnonim napisaďż˝:

> O przejawach g�upoty (twojej oczywi�cie ) w tym w�tku wypowaida� si� nie
>
> b�d�. O tym mo�esz sobie z Trybunem "pogada�". Wyra�nie nadajecie na
jednej

> fali. Ale ju� sam spos�b w jaki cytujesz �wiadczy o twojej "yntelygencji".

Mnie się za to bardzo podoba to, co wnosisz merytorycznie w tę grupę.
Spadaj, pustogłowku.

129. Data: 2014-10-14 17:10:17

Temat: Odp: Paluchy w jedzeniu.
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Uprawiasz myślenie życzeniowe: życie pokazuje zupełnie co innego niż tutaj
>imputujesz, tzn pokazuje to, że bardzo >silna jest korelacja między masą
>ciała a zamiłowaniem i umiejętnościami kulinarnymi - chudeuszy jest tutaj
>jak na >lekarstwo. To oczywista korelacja. Dobry kucharz nie musi być
>tłuściochem, ale z reguły ma tzw MASĘ. MASĘ zaś >tworzą i tłuszcz, i
>mięśnie - dobra dieta buduje prawidłową masę. Żaden bezmięśniowy chudeusz
>dobrze nie ugotuje.

Zycie pokazuje ? :) To zalezy jak kto zyje.
Tą korelacją to chyba siebie probujesz dowartosciowac, bo akurat naprawde
dobry kucharz, a nie pasibrzuch, wie jak o siebie zadbac zdrowymi posilkami.
Mylisz pojecie "smakosz" z pojeciem "obzartuch", bowiem smakosze przede
wszystkim wiedza co to umiar i kultura spozywania posiłków.

>To Twoja wypowiedź - na poziomie "dzika w sosnę".

Nie, to NIE moja wypowiedź - i tu wlasnie po raz kolejny uwydatnia się Twoja
(nie)umiejętność pojmowania słowa pisanego. Stąd też konieczność
zastosowania poziomu "dzika i sosny" - dotarło ! :)))

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

130. Data: 2014-10-14 17:55:28

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 14 października 2014 17:10:17 UTC+2 użytkownik @ napisał:

> Zycie pokazuje ? :) To zalezy jak kto zyje.
>
> (...)

> Nie, to NIE moja wypowiedďż˝ - i tu wlasnie po raz kolejny uwydatnia siďż˝ Twoja
>
> (nie)umiej�tno�� pojmowania s�owa pisanego. St�d te� konieczno��
>
> zastosowania poziomu "dzika i sosny" - dotar�o ! :)))

Slowem "zastosowales" najwyzszy poziom, na jaki cie stać. Doceniam wysilek, LOL.

Knajpa
Festiwal Słoików Świata
Garus :-)
Milion Polaków żyje w homoseksualnych związkach,
Zupa z cukinii