Patriotyzm narodowy a kuchnia polska

341. Data: 2015-03-06 12:09:55

Temat: Re: Patriotyzm narodowy a kuchnia polska
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-06 o 11:01, masti pisze:

> czyli PRL znasz z opowiadań rodziców?
> toby wiele wyjaśniało

Żadnego "czyli", doskonale pamiętam czasy gdy to siostra kolegi, i
zarazem sąsiada przyjeżdżała z Holandii, załadowywała bagażnik polskim
serem i wołowiną i wracała do Holandii. Byłem wielokrotnie także
świadkiem jak dawała telefonicznie znać koledze że chce porozmawiać -
było to parę dzwonków telefonu, i rozłączenie się, następnie kolega
podnosił słuchawkę i wybierał kierunkowy do Holandii i dopiero wtedy
rozmawiali.
Powiedz mi teoretyku kto to dzisiaj praktykuje w Polsce czy Holandii
taką modę? Powiedz mi także czego mam się trzymać - przekłamań i
zwykłych oszustw z mediów czy tego co osobiście doświadczałem kiedyś i
teraz w Polsce?

342. Data: 2015-03-06 12:10:36

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-05 o 20:26, Ikselka pisze:

> Ty masz jednak zupelnie "przekoszony" obraz prawdy...

Raczej chyba jest dokładnie odwrotnie.

343. Data: 2015-03-06 12:10:57

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Daj spokój, co? MNIE nie przekonasz - jeśli ja coś wiem, to WIEM.

Myślę że w tym zagadnieniu nie zadałaś sobie trudu własnej analizy, ot
takie płynięcie z prądem absurdu, bez głębszej refleksji.

344. Data: 2015-03-06 13:58:44

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> [...]
> taką modę? Powiedz mi także czego mam się trzymać - przekłamań i
> zwykłych oszustw z mediów czy tego co osobiście doświadczałem kiedyś i

niemożliwe. Socjalizmu nie ma i po prostu można zadzwonić normalnie

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

345. Data: 2015-03-06 14:07:39

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-06 o 13:58, masti pisze:

> niemożliwe. Socjalizmu nie ma i po prostu można zadzwonić normalnie

A w niewygórowanej cenie abonamentu mam nieograniczone rozmowy w UE bez
dodatkowych dopłat.
--
B.

346. Data: 2015-03-06 14:13:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Mar 2015 02:32:50 +0100, Marsjasz napisał(a):

> [...]
h-do-rzezi-wiedzieli-wszyscy-poza-polakami-nie-ostrz
egla-choc-od-lat-dostawala-od-moich-dziadkow-jedzeni

> moich ostrzegli i pomogli i jestem (bo moglbym nie) i moge to napisac...
> ale potem jeden z tych Ukraincow (co ostrzegl i pomogl) mial straszne
> klopoty cielesne ale przezyl...

Powinieneś to gdzieś opisać! Koniecznie! Swiadectwo jest potrzebne!
--

XL
pewni siebie.

347. Data: 2015-03-06 14:21:19

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

masti pisze:

> niemożliwe. Socjalizmu nie ma i po prostu można zadzwonić normalnie

Jedyne wytłumaczenie tamtej historyjki jest takie, że koleś miał w domu
jakąś resortową linię, za która płaciło MSW lub inni tacy. Ot tak wybrać
kierunkowy do Holandii żeby trochę pogadać -- to nie przy krajowych
zarobkach. Chyba żeby tu przywieźć guldeny zarobione "na cebulkach".
Do tego jeszcze bohatersko ścigaliśmy się z Albanią o ostatnie miejsce
w Europie w liczbie telefonów na stu mieszkańców. Raz oni byli górą,
raz my.

Wożenie wołowiny na Zachód w słoikach w bagażniku samochodu, to nawet
sam praktykowałem. Nie tęskno mi wcale do tego sposobu żywienia.

--
Jarek

348. Data: 2015-03-06 17:04:26

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-06 10:52, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> No tak, znowu zapomniałem że amerykaniejemy w zastraszającym tempie.

No tak, z Dzikiego Zachodu przyszła do nas moda na Panowanie Wójta i
Plebana. Wczoraj zresztą.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

349. Data: 2015-03-06 17:17:32

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 14:06, Ikselka pisze:

> tymczasem zmusza się mnie do płacenia haraczu na coś, czego sobie ne życzę
> [...]

wreszcie zrozumiałaś o co chodzi z opłatami na czarnych. gratuluję :)

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

350. Data: 2015-03-06 17:33:22

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .03.2015 o 17:17 ikka <i...@n...pl> pisze:

> wreszcie zrozumiałaś o co chodzi z opłatami na czarnych. gratuluję :)

Ikka, nie doceniasz specyficznej optyki :)
Na sukienkowych płaci "państwo" (a nie Ty osobiście podatkiem ze
wskazaniem).
Poza tym to jest dla państwa "obowiązek" większy, niż np. służba zdrowia.
Jeden z warunków absolutnych!
:)

--
Trefniś

Czym ostrzyć :-)
Bigos dla Iwanosa
Noże ceramiczne
Chleb pszenny z dodatkiem czarnych oliwek z puszki
Jaką patelnię lupić?