Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?

81. Data: 2015-02-12 21:27:40

Temat: Re: Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-12 o 19:29, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-02-12 18:47, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Ależ przecież wszystko jest przetworem. Albo marnym. Albo zmarynowanym.

No, ale że Hašek też? I to od Mickiewicza? To dopiero kompot!

Ewa

82. Data: 2015-02-12 21:29:04

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Ho ho, no to ten Mickiewicz TO dopiero (prze)twórca był! No zero
> oryginalności! same podróby wszędzie :-}
>
> PS. ...tylko czemu jakoś zawsze to miernota od Poety kopiuje, a nigdy
> odwrotnie...
> :->

Dla Ciebie, być moze, Mickiewiczy jest tu ideałem do naśladowania,
ale mi się puszek niewinności dużo bardziej podoba niż puch marny.
W tej konkurencji autorowi puszka niewinności nagrodę swoją przydzielam.

83. Data: 2015-02-12 21:30:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Tego się nie doświadcza za pośrednictwem filmu.
> Ani zmierzyć pe-ha też niedasie.

Z faktu że czegoś Ty nie umiesz nie wynika że się nie da.

84. Data: 2015-02-12 21:33:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że publicznie sięgał pod jej sukienkę, jakby chciał, posłusznie
> melduję, panie oberlejtnant, wydostać stamtąd puszek jej niewinności,
> jak się wyraża powieściopisarka, pani Winczesława Lużicka, albo
> też jak to w podobny sposób odezwała się na lekcji tańca pewna
> szesnastoletnia panienka do gimnazisty, który w tańcu uszczypnął
> ją w ramię: "Panie, pan starł puszek mego panieństwa!" -- i wybuchła
> płaczem.
>
> Tak więc proszę zauważyć, Pani Ewo, że nie powinniśmy ogranieczać się
> do języka, który przystoi najwyżej w kuchni

Pragnę tylko zauważyć, że puszyste kurczę spotkać można w kurniku albo
na podwórku.

Ewa
--

Panie profesorze, jak pan mógł?
Ledwo przekroczyłam auli próg -

85. Data: 2015-02-12 21:33:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> A to tak jak z tym pe-ha w chlebie? - nazwa potrzebna Ci do zestawu
> danych?
> - spoko, i tak Ci nie wyjdzie.

Z lektury Wikipedii pod hasłem "słowotok" wnioskuję że możesz
mieć lezje kory mózgowej... Brzmi to niewesoło... współczuję.
Może warto Ci to sprawdzić u doktora?

86. Data: 2015-02-12 21:40:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2015 14:29:04 -0600, Pszemol napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Dla Ciebie, być moze, Mickiewiczy jest tu ideałem do naśladowania,
> ale mi się puszek niewinności dużo bardziej podoba niż puch marny.

...ponieważ nie znasz współczesnego Mickiewiczowi znaczenia słowa "marny",
gdyż, jak już wiemy, nie chodziłeś do LO 3-)
Ja (chodziłam, więc) je znam - i dlatego bardzo, ale to BARDZO mi się ten
mickiewiczowski marny puch podoba.

> W tej konkurencji autorowi puszka niewinności nagrodę swoją przydzielam.

Cóż, jaki autor, tacy jego fani - i odwrotnie 3-)

87. Data: 2015-02-12 21:45:34

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> No, ale że Hašek też? I to od Mickiewicza? To dopiero kompot!

Ależ nie, nie zrozumiała Pani! Z Mickiewicza, to rżnęła bez
opamiętania Věnceslava Lužická, powieściopisarka. Hašek ściągał
z Lužicki, bo u niego z konceptem było słabo, sam by niczego
nie wymyślił. Dopiero ja, bezwstydnie, przepisałem od Haška.

Jarek

--
Zakochała się w nim pewna nauczycielka, która pisała wierszyki o pasterzach
i strumykach leśnych i drukowała je w czasopiśmie "Lada", przeznaczonym

88. Data: 2015-02-12 21:48:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> [...]
> gdyż, jak już wiemy, nie chodziłeś do LO 3-)
> Ja (chodziłam, więc) je znam - i dlatego bardzo, ale to BARDZO mi się ten

Fajowa logika... pogratulować wnioskowania.

> Cóż, jaki autor, tacy jego fani - i odwrotnie 3-)

Dokładnie.

89. Data: 2015-02-12 21:55:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2015 14:33:49 -0600, Pszemol napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Z lektury Wikipedii pod hasłem "słowotok" wnioskuję że możesz
> mieć lezje kory mózgowej... Brzmi to niewesoło... współczuję.
> Może warto Ci to sprawdzić u doktora?

Poszukaj jeszcze pod innymi hasłami. Wiki ma ich mnóstwo, to Ci trochę
zejdzie, może nawet z-lezje.

90. Data: 2015-02-12 22:11:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z Lužicki, bo u niego z konceptem było słabo, sam by niczego
> nie wymyślił. Dopiero ja, bezwstydnie, przepisałem od Haška.

Bezwstydne rżnięcie na potęgę. W dodatku w kuchni.

Ewa

Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?
ciekawostka kulinarna
gęsi pipek