RE: Warzywa - bylo: Laik ogrodowy ...

From: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: RE: Warzywa - bylo: Laik ogrodowy ...
Date: 27 Mar 2001 10:40:27 +0200

From: Basia Kulesz

> warzywnych obwodkami z

> Basi mają chyba
> chodzi o zdobienie
>
> Jeśli myślisz o tym, że aksamitki zwalczają nicienie, to melduję, że
> nicienia jeszcze nie widziałam. A jak tylko zamieć śnieżna
> się skończy, to
> wysiewam aksamitki - od marzeń do czynu, mości panie!

A ja jeszcze mam jeden patent warzywno - ozdobny. Na grządce różanej,
tak z tyłu, mam posadzony czosnek. Rośnie tam już od kilku lat, wogóle
go nie wykopuję. Jak zaczyna kwitnąć, to kwiaty usuwam, bo mi nie
pasują do róż. Ale za to róże na nic nie chorują. Nie mają mszyc,
mączniaka, czarnej plamistości ani innych diabłów.

Żyć nie umierać!!! ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"