Re: :(

From: "caro" <c...@s...pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: :(
Date: Mon, 3 Jun 2002 23:51:05 +0200

Użytkownik "Aikon" <b...@p...pp> napisał w wiadomości
news:Xns921B7506DEEC6bowespocztafm@193.110.120.9...

> nie, nie i jeszcze raz nie! Chłopie, zastanowiłeś się co Ty piszesz? To
> mi wygląda na schizofrenię maniakalno - depresyjną.
> Ja nie twierdzę, że każdy człowiek to potencjalna Matka Teresa, ale
> gdybyśmy przyjęli Twoje założenie o powszechności zła, to skad skąd
> wzięło się pojęcie altruizm, honorowe krwiodastwo, lekarze bez granic
> i.in.
sam bedac alkoholikiem bylem honorowym krwiodawca.... wiesz jakie to jest
ryzyko ??? znasz zycie alkoholika ??? na szczescie na nic nie zachorowalem,
ale wirus HIV mozna wykryc dopiero po ok 2 tygodniach, co by bylo, gdybym
oddal krew pomiedzy tym okresem ????
to jest altruizm ???
to jest dowartosciowywanie sie, ze nie jest sie jeszcze takim zlym do konca

> [...]
> sobie nawarzyła. Dziecko to nie krowa, która pójdzie tam gdzie ją
> zaprowadzą i zrobi to, co każą?
> Mój przykład:
> Na koncerty chodzę od czasu do czasu (od 16 roku życia). Obecnie mam 22
> lata i do tej pory ani razu na koncercie nie brałem narkotyków, nie
> biłem się itd. W przyszłości nie mam też zamiaru wykorzystywać głupich
> małolat.
> Uważam, że bardzo ważne są stosunki dziecka z rodzicami, bo jak nie
> będzie miało oparcia w rodzinie, to czy to bedzie koncert czy nie i tak
ja znam koncerty z drugiej strony rowniez, znam ja od strony estrady. jako
gitarzysta w zespole widzialem wiele wiele sytuacji o ktorych pewnie nie
masz pojecia...ale to wloze miedzy ksiazki