Re: 14 latek, szczury i inne :-)

From: "MOLNARka" <M...@M...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: 14 latek, szczury i inne :-)
Date: Mon, 27 Mar 2006 20:16:41 +0200

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał

> Aaaa, można dalej w tym wątku klepać po plecach "naszą" Basie, gratulowac
> zdolnego syna i udawać, że u nikogo nie wywołuje odruchów wymiotnych
> wizja
> smrodu jaki produkuje 12 szczurów po 3 tygodniach nie sprzątania.
> Wolałabym mieć mniej zdolne dziecko, ale takie które się myje i jest
> odpowiedzialne. Przynajmniej bym się nie bała, że mi się robactwo w domu
> zalęgnie.

Swoją drogą szczęścia ma ta "nasza" Basia, ze ma takie dzieci (zdolne i
mało rozrabiające) bo aż strach pomyśleć co by było gdyby to nie był dobry
materiał ... skoro ten dobry tak został przez brak wychowania spieprzony.

Pozdrawiam
MOLNARka ... bo dzieci to się wychowuje a nie tylko chowa (w górach, na
szlaku itd)