Re: 1939 wraca.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 1939 wraca.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 21 Nov 2017 17:00:32 GMT

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> E, mimo wszystko jeżeli chodzi o stronę Polski jest lepiej. Nerwy Polakom
> nie puszczają i nie ma rozruchów antyniemieckich wkurzonych Polaków w Polsce,

Na razie. Ale mało brakuje.

> które dały nazistowskim niemcom pretekst do brutalnego podboju.

No, wiesz, PO w PE usilnie nad tym pracuje.
Ale się dochrapie, że to ich ludzie wywiozą.

> Nawet odwrotnie, chętnie witamy tutaj Niemców z dużej litery, takich co wieją
> przed Merklichą i przed turkami.

Jak każdego porzadnego Człowieka niezależnie od wiary i narodowości.
Bo to właśnie porządni Niemcy uciekają przed terrorystami, Makrelą i
zalewającą Niemcy muzułmańską i afrykańską imigracją ekonomiczną, a przede
wszystkim przed politpoprawnym terrorem obywateli przez coraz bardziej
totalitarne państwo niemieckie.
Do Turków nikt niczego nie ma. Ja też nie. Pracują - nie terroryzują, nie
żądają darmochy.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":