Re: 1939 wraca.

Subject: Re: 1939 wraca.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Wed, 22 Nov 2017 07:54:01 +0100

W dniu 2017-11-22 o 00:15, XL pisze:

> Warunki jakieś?
> LOL

> Mam ci twojsze racje uzasadniać? Chory jesteś? Se życz powrotu.

> No nie dostał. Dostałby, gdyby go przyjął, nie? Czegoś nie rozumiesz?

Napiszę ci pełnym zdaniem, bo znowu uciekasz od odpowiedzi:
Kiedy i kto Stalinowi przyznał nagrodę Nobla, której to nagrody Stalin
nie przyjął?

Czy ty w ogóle rozumiesz język polski?
Po Niemiecku mam ci to napisać? Jesteś Polką?

> Bo mu wolno.
> Po prostu.

Kto normalny strzela do zwierząt dla rozrywki?

> Planowy odstrzał zwierząt i wycinka chorych drzew to normalny w każdym
> lesie element mający na celu dobry stan tegoż.

Przecież nie o to pytałem. On nie wycina chorych drzew.
Rozumiesz język polski?

> A w strzelaniu do zwierząt byli w Polsce przez 8 lat o wiele wyżej
> posadowieni... gajowi. Ich nie pytałeś, jak to tłumaczą.

Pytałem.

> Pasuje?

Co?

> Mam uzsadniać twojszą rację? Masz paranoję. Cięzko ci będzie z tego...
> wrócić do zdrowia.
>
> Twojsze racje sam sobie tłumacz.

Znowu trafiłem w sedno.
Ten twój pislamski umysł jest taki zabawny :)
Podoba ci się to co robią, ale nie wiesz dlaczego to robią....

> Chętnie:
> ??

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr.