Re[2]: czytaj

From: k...@i...pl (klinton)
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re[2]: czytaj
Date: 2 Feb 2007 14:31:59 +0100

aloha maciek,

Friday, February 2, 2007, 2:08:26 PM, you wrote:

> po co gadać o innych, to mało ciekawe. Zawsze są jacyś _oni_, może po prostu
> to _układ_ smaży na rzepaku.

nie rozumie cie tutaj ;]

> Może Ty konkretnie powiesz po co w ogóle smażysz na głębokim tłuszczu w
> kontekście diety rozumianej jako zdrowe odżywianie?

> Gdybyś odpisywał to nie pisz proszę dlaczego nie smażysz na rzepaku, ale
> dlaczego w ogóle smażysz na głebokim oleju, czyli wyjaśnij powód
> wyboru smażenia jako metody obróbki cieplnej.

nie smaze, raz na jakis czas (pare m-cy) mam ochote zrobic usmazyc
sobie cos (mieso w ciescie czy sajgonki) wlasnie w ten sposob
do tej pory robilem to na rzepakowym
w zwiazku z postem o tym jak nienasycone tluszcze wywoluja fale
reakcji z wolnymi rodnikami
to moje pytanie raczej jest na poziomie: pomozcie mi wybrac mniejsze
zlo. maslo. smalec. oleje roslinne (w domysle rzepakowy).

nie wiem jak to ma sie do zdrowia, zdania sa podzielone
poza tym lubie podsmazane warzywa - taki powod :]

klinton

Fergie i jej biodra.... - zobacz >> http://link.interia.pl/f19ed

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta