Re: Aceto Balsamico !!!! i śmietanowa pasta z łososia

Data: 2001-01-14 18:52:57
Temat: Re: Aceto Balsamico !!!! i śmietanowa pasta z łososia
Od: "rena" <r...@a...net.pl>

> Sprzedam dusze i trzy ważne organy za dwa przepisy!!!!!

to ja poprosze twoje lewe ucho, bo moje cósik szwankuje :)))

Sałatka z porów na ciepło
=================

2-3 małe pory na osobę
gruba sól
pieprz z młynka
kiełki rzodkiewki (1/2 pudełeczka na osobę)
oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia na zimno (extra vergine)
1 łyżeczka octu balsamicznego
3-4 łyżeczki parmezanu

Pory (tylko białe części) pokrój na 6-8-centymetrowe kawałki, dokładnie
umyj, wrzuć do dużego garnka z wrzącą, osoloną wodą i gotuj ok. 15 min.
Odcedź warzywa i ułóż na talerzu. Dodaj kiełki, dopraw pieprzem i solą,
polej oliwą i octem, posyp parmezanem. Podawaj natychmiast.

Uroda nr 2/2001