Re: Agent

From: "Gosia" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Agent
Date: Wed, 22 Nov 2000 11:58:37 +0100

A może, że ten program służy nie tylko temu by zarobić jakieś pieniądze,
zaszokować publiczność...
Jeżeli wszyscy inni oglądający Agenta zaczynają się zastanawiać do czego
zdolny jest człowiek, jak daleko może sie posunąć w swoich poczynaniach by
osiągnąć zamierzony cel to autor z całą pewnością osiągnął już wiele!! Obraz
ludzi zmagających się ze swoimi słabościami, wadami są całkiem niezłą lekcją
dla nas samych.
W tym programie tak naprawdę nie tylko chodzi o pieniądze, ale coś więcej,
to egzamin ludzkiej dojrzałości, egzamin ludzkiej odwagi i odpowiedzialności
za siebie i innych w warunkach ekstremalnych. Pieniądze są znaczącym
czynnikiem motywacyjnym, fakt. Ale podobno nie wszystko jest na sprzedaż...

Gosia

Użytkownik Maja <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...