Re: Agent

From: "Gosia" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Agent
Date: Wed, 22 Nov 2000 16:15:45 +0100

Oczywiście, że to nie jest dowód dojrzałości...
To, co oni tam robią wcale nie musi być sprzeczne z ich przekonaniami i
zasadami. To, że podejmują nieustannie decyzje, stawiają czoła różnym
wyzwaniom nie znaczy, że zaprzeczają własnym poglądom. Każdy z nas ma inne
poczucie własnej wartości, odmienne spojrzenie na życiowe reguły. Dla
jednych kradzież jest czymś niedopuszczalnym, dla drugich sposobem na życie
i tak już jest. Czasem warto zmienić swoje zasady i reguły, jeżeli się
jednak nie sprawdzają. Moze takie przeżycia jak te w Agencie pomagają
zrozumieć, że nasze zasady nie są doskonałe i warto je zmienić. Nie myślcie,
że idealizuję ten program i ich uczestników, ale każda moneta ma dwie
strony, upierając się przy jednej, zapominamy o tej drugiej...
Gosia

Użytkownik Maja <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...