Re: Agent

From: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@s...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Agent
Date: Wed, 22 Nov 2000 22:46:27 +0100

> uwazam, ze sprawieliwie byloby, gdyby nie dostali jednego grosza na koniec.
> wtedy moze zobaczyliby, do czego posuneli sie i do czego by sie posuneli,
> gdyby tylko mogli w ten sposob zdobyc troche grosza...

Przede wszystkim - oni nie robia tego dla pieniedzy. Wygrana - oczywiscie,
ale dostanie ja jedna, lub dwie osoby. Myslisz, ze ten ich placz po odejsciu
wynika z tego, ze nie dostana tej kasy?
Widziales kiedykolwiek, zeby ktos po utracie kasy w "Milionerach" tak
rozpaczal?
Ci ludzie poprostu swietnie sie tam bawia i robia rzeczy, ktorych by nigdy
nie zrobili. Nie skoczyli by z bungee, nie lowili ryb siatka, nie uciekali przed
lowcami. Niezapomniane przezycia. Sam bym z checia zapisal sie na cos
takiego, nawet za darmo.

> w tym samym odcinku padlo z ust narratora takie zdanie:
> [wybrano dwie osoby, by upraly wszystkie brudy grupy]
> "moze na poczatku ich wspolnej przygody byliby zszokowani - teraz, po
> tygodniu nikogo nie dziwi juz fakt, ze dwie osoby z nich bedzie pral ich
> brudne skarpetki i bielizne"

Ci ludzie maja tydzien wakacji za friko. Gdyby noprmalnie mieli na cos takiego
sie zapisac to musieliby slono za to zaplacic. Tutaj zaplata moga byc te skarpetki,
i tak wychodzi tanio.

Merlin