Re: Alimenty

From: ruski szpieg <r...@m...ru>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Alimenty
Date: Thu, 02 Oct 2014 17:46:47 +0200

W dniu 02.10.2014 o 17:21, PeKaeS pisze:

> o i to jest jedno z tych mądrych zdań/wniosków które
> padają tu raz na pięć lat.
>

> ---
> Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
> ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

He, he:) Na pięć lat, nie częściej?

Ja nie chcę cię nawracać, wręcz przeciwnie. Jesteś jednym z wielu
kamieni, o które być może KK się potknie w związku z czym zacznie się
zastanawiać nad zmianą drogi:)

Katolicy, zwłaszcza z tych mniej inteligentnych, odczuwają zwątpienie w
istnienie Pana Boga w związku z lękiem przed śmiercią.
- A co jeśli Boga nie ma!?
- Przecież nie może być, że umrę i będzie tylko nicość!?

Ja wychodziłem z rozumowej pozycji ateisty. Umrę i koniec - nicość... To
nawet dobrze bo oznacza wieczny spokój.
- Ale jak by było wspaniale, gdyby Bóg był!I to taki miłosierny i
sprawiedliwy!
- Gdybyż tak można było poznać wszystkie tajemnice wszechświata dzięki
Niemu!
Podobnej postawy życzę (ale nie narzucam):)