Re: Aluminiowe tortownice.

Data: 2012-03-16 12:11:50
Temat: Re: Aluminiowe tortownice.
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 16 Mar 2012 01:09:04 +0100, Fragile napisał(a):

> [...]
etail.aspx?prop24=RR_RelatedVideo

> nierozpinane :)

> sciągnąć :)

.htm

Tak, dzieki, to dokładnie to; najchętniej kupilabym w Amazon, zobaczę, czy
wysyłają toto do Polski, ale watpię, ponieważ już kiedyś chciałam zamówić
sobie taki fajowy zestaw narzędzi do wekowania słoików i inne akcesoria
kuchenne... i d. blada, nie wysyłają. Majtki i inszą bieliznę mi wysłali, a
tego nie. Zresztą butów też nie wysyłąją, niech ich szlag.
Filozofia jakas głębsza w tym wszystkim musi pewnie być, ale ja za głupia
jestem chyba, bo nie widzę :P

> Pozdrawiam,
> M.poprawkowo :)

Bez przesady :-)