Re: Amantadyna niekończąca się historia

Data: 2021-12-20 00:24:07
Temat: Re: Amantadyna niekończąca się historia
Od: a a <m...@g...com>

On Monday, 20 December 2021 at 00:11:37 UTC+1, XL wrote:

> Spróbowałyby ,,wykazać" ?
>
> ???

> ?
> --
> Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
> wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.
> Franklin
wiesz, rozmawiałem z Bodnarem rok temu i mu proponowałem kontakt z WHO.
Miałem tam okolo 100 tzw. collaborators, czyli przedstawicieli swiata medycznego, gdy
bralem yudziala w kursach diagnostyki i zapobiegania covid19

I co odpowiadal

Niech oni do niego sami zadzwonią
I ok, by zadzwonili,
ale jeden numer byl wiecznie zajęty a drugiego nikt nie odbierał

Żeby coś wykazać, to zainteresowanie powinien wykazac sam producent mandaryny,
a on takiego nie wykazał
Ale skoro ma background knowledge, to znaczy, że nie spodziewał się sukcesu, bo wie,
że mandaryna nie działa
bo gdyby działała, to sam bym wykupił fabryke i wszystkie prawa i w rok zarobil 10
razy tyle

A skoro fabryki mandaryny nie kupiłem z Zenkiem i Olkiem, to znaczy, że wiedzieliśmy,
że nie dziala, nie leczy, i nie zarobimy złamanego szelonga

gdyb y mandaryna leczyła to by Bourla z Pfizera ja kupił, a też nie chcial, ani
Sauci, ani Donald, ani Johnsoon

Nikt z vipów nie wykazał zainteresowania mandaryną, czyli to lokalny temat polityczny
z Bieszczad i świata prowincja nie zainteresowała, a tematem żyła jedynie opozycja