Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Apel do Zarzadu Szpitala "Bukowiec" w Kowarach (pow. jeleniogorski). Re: Apel do Zarzadu Szpitala "Bukowiec" w Kowarach (pow. jeleniogorski).

Re: Apel do Zarzadu Szpitala "Bukowiec" w Kowarach (pow. jeleniogorski).

From: p...@a...gda.pl (Piotr Zieliński)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Apel do Zarzadu Szpitala "Bukowiec" w Kowarach (pow. jeleniogorski).
Date: 16 Nov 2000 09:29:55 +0100

> nieskuteczne. Do zakażeń w szpitalu dochodziło nadal. Narzuca się
> wniosek, iż kowarski ZOZ, chcąc oszczędzić na kosztach, nie zdecydował
> się na konieczny remont kapitalny dwóch, będących najbardziej
> prawdopodobnym źródłem zakażeń, wiekowych oddziałów: porodowego i
> noworodków.
> Uważamy, iż powodem niepodjęcia odpowiednich do wagi zagrożenia środków
> zaradczych było to, że kowarski ZOZ nie ponosił kosztów leczenia,
> rehabilitacji i ewentualnych przegranych procesów sądowych. Wydatki
> te ponoszą podatnicy oraz rodziny poszkodowanych dzieci.
> [...]

Bardzo poruszajaca historia i nie jest ona wyjatkiem.
Opieka medyczna w Polsce jest niezmiernie biedna. Jezeli kowarski ZOZ
poniesie koszty leczenia, rehabilitacji i przegranych, to rowniez te koszty
obciaza podatnikow, a ZOZ jeszcze bardziej zubozeje, dalej obnizajac jakosc
swoich uslug.
Zdrowie kosztuje. A polska medycyna nie ma pieniedzy. Stad czeste zakazenia
szpitalne, brak fachowcow, nieprzeszkolony personel szpitali rotujacy sie co
kilka miesiecy. Zyjemy w biednym kraju.
Przesylam wyrazy wspolczucia
Piotr

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna