Białko z jajka

31. Data: 2015-02-02 14:46:05

Temat: Re: Białko z jajka
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-02-02 07:18, obywatel wolim uprzejmie donosi:

> Znaczy się, jedzmy białka jaj, porzućmy aktywność fizyczną!
> Będziemy piękni i szczupli :)

Niektórzy tylko szczupli.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

32. Data: 2015-02-02 18:25:06

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Białka jaj na serio zbijają holesterol.
Dlatego nie należy białka wywalać jak robi się kruhe ciasto , albo inne z
żułtek,
tylko te białka jakoś pszerobić i zjeść.
Np na bezy (tylko jak ktoś ma piekanik elektryczny),
albo na bitą pianę z cukrem i jakimiś dodatkami itp.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),

33. Data: 2015-02-02 18:29:30

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 18:25 Stokrotka <o...@g...pl> pisze:

> [...]
> tylko te białka jakoś pszerobić i zjeść.
> Np na bezy (tylko jak ktoś ma piekanik elektryczny),
> albo na bitą pianę z cukrem i jakimiś dodatkami itp.

Nugaty - pycha!

--
Trefniś

34. Data: 2015-02-02 18:54:48

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> tylko te białka jakoś pszerobić i zjeść.
> Np na bezy (tylko jak ktoś ma piekanik elektryczny),
> albo na bitą pianę z cukrem i jakimiś dodatkami itp.

Jak na kuchni się tak znasz jak na ortografii i kulturze współżycia z innymi
ludźmi, to lepiej od razu zażyć cyjanku, niż stosować się do twoich rad....

35. Data: 2015-02-02 19:07:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2015 18:25:06 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Białka jaj na serio zbijają holesterol.

No chyba tak - fkącu PO COŚ te kurczaki to białko mają żreć, siedząc
jeszcze w jajku. Od samego żółtka to by się wylęgały od razu z chorobom
wieńcowom ;-PPP

36. Data: 2015-02-02 19:08:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Feb 2015 18:29:30 +0100, Trefniś napisał(a):

> Nugaty - pycha!

Tylko że to sam cukier :-)

37. Data: 2015-02-02 19:08:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2015 18:54:48 +0100, Hans Kloß napisał(a):

> "Stokrotka" <o...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Jak na kuchni się tak znasz jak na ortografii i kulturze współżycia z innymi
> ludźmi, to lepiej od razu zażyć cyjanku, niż stosować się do twoich rad....

Czego chcesz od Stokroci, napisała samą prawdę.

38. Data: 2015-02-02 19:39:28

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .02.2015 o 19:08 XL <i...@g...pl> pisze:

> Tylko że to sam cukier :-)

Niee...
Cukier i białka jajek to tylko podstawa. Cała reszta buduje całość.
Szczególnie polecam torrone - tym się zajadają podczas karnawału w Wenecji.
Domowy jeszcze pyszniejszy!

--
Trefniś

39. Data: 2015-02-02 20:32:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Feb 2015 19:39:28 +0100, Trefniś napisał(a):

> Niee...
> Cukier i białka jajek to tylko podstawa. Cała reszta buduje całość.
> Szczególnie polecam torrone - tym się zajadają podczas karnawału w Wenecji.

Twarde :-/

> Domowy jeszcze pyszniejszy!

No masz. Jak zrobiłam, to zniknął w pół godziny, i to pożarty przez jedną
osobe (brata MŚK) :-D

40. Data: 2015-02-02 20:46:07

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Czego chcesz od Stokroci, napisała samą prawdę.

Od dluższego czasu mam takie wrazenie że XL, Ikselka i Stokrotka to ta sama
osoba.
Czy to moze być?

Cydr wlasnej roboty
pierogi z podrami czyli z czym?