Strona główna Grupy pl.rec.dom Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23. Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.

Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.

From: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
<4d0b192b$0$22807$65785112@news.neostrada.pl> <ief6pf$d4l$1@news.onet.pl>
<iefbqq$6d3$2@news.vectranet.pl>
<4d0b3d89$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
<4d0b66c7$0$22794$65785112@news.neostrada.pl>
<4d0b687d$0$21007$65785112@news.neostrada.pl>
<ieguli$a0b$1@news.vectranet.pl>
<4d0c000c$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@p...googlegroups.com>
<1d99szwno1gh0.1h1cq0g0lc8i9$.dlg@40tude.net>
<4...@v...googlegroups.com>
<yhghyk21zng8.c827bhfyiw2w$.dlg@40tude.net>
<c...@g...googlegroups.com>
<ietbab$7e5$1@news.onet.pl> <19nb3kf827l9s$.1bp2unzq9w44g.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas
obciachem jest temperatura poniżej 23.
Date: Thu, 23 Dec 2010 23:45:33 +0100

Użytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisał w wiadomości
news:19nb3kf827l9s$.1bp2unzq9w44g.dlg@40tude.net...
> Macie problem, ja zazwyczaj unikalem wszelkiej masci MCDonalds czy inny
> burger, bo mi to zarcie nie lezy, kupuje jedzenie tylko w Wal-Mart Stores
> bo najtaniej i zawsze znajde tam cos dobrego dla kazdego. Ale jak chcecie
> zywic sie zdrowo to tylko nalezy kupowac organic foot po kilka dolców
> wiecej za produkt :) W kazdym wiekszym miescie na wschodnim wyberzezu jest
> siec USDA Organic, gdzie kupicie naturalne soki bez lodu, a nie ta
> chemiczna i modna cola ligth...

Organic chicken od zwykłej różni się tylko tym, że ma odrobinę lepszą paszę
i teoretyczną możliwość wyjścia na wybieg. Teoretyczną, bo dopiero tydzień
przed ubojem i kury nie wychodzą na zewnątrz, bo po co? Płaci się za nic.

Twórca idei organic food nie jest zadowolony, że jego pomysł został
skomercjalizowany i wypaczony.

> (otwarte) oraz ogrzewanie podlogowe. Nie spotkalem sie nigdy z sytuacja
> aby
> ktos mial nizsza temperature w domu niz 25 stopni, oprocz sypialni gdzie
> jest zdecydowanie chlodniej, te ich tekturowe domy sa dosyc cieple w
> odroznieniu od naszych ceglano-betonowych.

W II taryfie prąd niekiedy kosztuje tam dwa razy taniej niż u nas, a w I
taryfie o 25% mniej. 14 i 4 c.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/