Strona główna Grupy pl.rec.dom Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23. Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.

Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.

From: Ormianin <o...@c...epf.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas
obciachem jest temperatura poniżej 23.
Date: Fri, 24 Dec 2010 08:52:58 +0100

Thu, 23 Dec 2010 17:34:45 +0100, na pl.rec.dom, Przesmiewca napisał(a):

> Nie rozmawiamy o srodowisku wilgotnym, tylko zimnym.
> Nie rozmawiamy tez o skrajnosciach, a ciagłe (caly rok) przebywanie
> w duzej wilgotnosci to wlasnie skrajnosc. Nikogo nie namawiam na chodzenie
> zima w rozpietej kurtce, ale tez wychowywanie ludzi w nadmiernej cieplocie rowniez
> im szkodzi.

To zalezy o jakich miejscach chcesz rozmawiac, poludniowa Alaska zima jest
bardzo wilgotna, zimna i wietrzna. Wiosna, latem i jesienia jest ciepla ale
wietrzna (tylko miejsca blisko oceanu) ale tez wilgotna, z tymze deszcze
nie padaja tam ciagle, a kilka razy dziennie po 20 min, mysle ze taki jest
klimat Wielkiej Brytani w ktorej niestety nie bylem.
Nie wiem co to znaczy dla Ciebie srodowisko zimne, Arktyka, Spitsbergen,
Falklandy, Ziemia Ognista, Islandia, Lofoty?