Re: Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych

Data: 2019-07-08 18:21:50
Temat: Re: Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych
Od: gazebo <g...@j...com>

W dniu 08/07/2019 o 16:07, gazebo pisze:

> bo to jest religia i praktycznosc teraz polega na ubiciu pradem (w
> Anglii, do tego sie odnosze) a poderznieciu gardla aby religii stalo sie
> zadosc

no zreszta, mozna tez dywagowac dlaczego katolicy myja rece wchodzac do
kosciola, obmywajac rytualnie mam na mysli, badz islamisci w toalecie
swoj tylek badz reke bo do konca nie wiem, spotykam sie z tym od lat,
wiedza oni o bakteriach i robactwie? czy tak jak jakis katolik chcial
mnie przekonac, ze oni od zawsze wiedzieli o bakteriach i stad jest ten
zwyczaj obmywania rak, no nie wiem, naprawde nie wiem co tam plywa w tej
wodzie swieconej, to ja juz wole islamistow, uzywaja wody z kranu
--
gazebo