Re: Burito?

Data: 2000-10-13 18:27:26
Temat: Re: Burito?
Od: "Tomasz Ostrowicz" <t...@p...onet.pl>

Jak to ludzie szybko zbaczają z tematu, kilkanaście postów i tylko
jeden z adresami do przepisów na buritos.

Ja nie mam dużej wprawy w gotowaniu ale kilka razy robiłem buritos, i
to za każdym razem nieco inaczej.

Zawsze zaczynałem od podsmazania cebuli (czasem z porem) potem
kosteczki miesa wieprzowego i czosnek.
Potem w zaleznosci od fantazji, kapusta pekinska,
papryka-(niekoniecznie, bo jej smak jest w sosie Faito), albo inne
warzywa (np. marchewka strugana), fasola konserwowa itp. tu mozna
sobie pofolgowac z wyobraznia.
Potem dodawalem sos Faito (do kupienia w supermarketach), troche
tabasco (trzeba uwazac) i chili.
Zawijalem w kupne placki meksykanskie, i mlocilem-pycha.
Aha - placki meskykanskie trzeba wkladac po kolei do mikrofalowki na
20-30 sek kazdy, jak zrobia sie na nich takie duze bable, to sa
akurat. Podobno mozna je podsmazac na sucho na patelni, lub po
przetarciu patelni skorka sloniny.
Pozdrawiam Tomek

Użytkownik Monika Szymonska <m...@b...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych