Re: Być faszystą... ?

Data: 2010-02-02 12:35:25
Temat: Re: Być faszystą... ?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hk952c$5kd$1@inews.gazeta.pl...
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

> Mnie dokładnie Droga Vilarko o to chodzi co napisałaś, dlatego
> taki nacisk kładę na odróżnianie tego co JEST, a więc prostej
> filozofii życia niosącej ze sobą najgłębszą i najuczciwszą prawdę
> - od tego co ISTNIEJE, a co nazwałaś ideami. To teorie i byty myślne.
> Z tego co obserwuję w przestrzeni wirtualnej grup Usenetowych
> - to panuje pogląd, iż nie ma świata obiektów i nie ma czegoś takiego
> jak prosta filozofia życia niosąca ze sobą najgłębszą i najuczciwszą
> prawdę. To osoby będące w konflikcie poznawczym, bo patrzą
> [...]
Aaaa, to o to Ci chodzi?
To nie mogłeś tego po prostu napisać? :-))))))))))))))
Prostym, pieknym językiem o prostych, pieknych sprawach?

Bo powiem szczerze, często się gubię w twoich memach, obiektach, ideach,
teoriach i bytach myslnych. Weź pod uwagę, że nie śledze Twoich wywodów od
początku (zaglądam na grupę dopiero od jakiegoś czasu) i czesto nie
rozumiem, jakie znaczenie przypisujesz konkretnym zwrotom.

Ludzie owszem gubią się czasami w teoriach.
Ale już taki nas los, że żeby dojść do mądrej prostoty trzeba zaliczyć po
drodze sporo doświadczeń, przygód, odkryć i wpadek.
(Polecam "Naszego wewnętrznego bohatera" Pearson )

MK