From: "Stokrotka" <o...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Chinski hokus pokus przy gotowaniu pierogow
Date: Wed, 16 Jan 2019 19:55:36 +0100

> Latasz wysoko, coraz wyżej, jak gołębica...
>
> Z tego co pamiętam co pisałaś o sobie to byłaś nauczycielką matematyki.

Pomyliłeś mnie z xlką.Nigdy nie uczyłam matematyki, poza pomocą indywidualną
komuś i niekomercyjną.
Xlka pisała, że uczyła matematyki i biologi.

> Gluten to rodzaj BIAŁKA znajdujący się oprócz skrobii w zbożach, np. w
> pszenicy.
> Ze skrobią ani z wodą niewiele ma wspólnego. Doucz się bo się ośmieszasz.

Sam się doucz.
Gluten po słowo niejednoznaczne.
Prawda, gluten to rodzaj białka, ale podstawowe znaczenie hemiczne to wodny
roztwur jakiejś mąki.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)