Re: Chironowi polecam... //długie

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Chironowi polecam... //długie
Date: Thu, 17 Dec 2009 10:25:06 +0100
<hg156i$ap2$22@node1.news.atman.pl> <hg16hr$f39$1@news.onet.pl>
<hg15pg$ap2$23@node1.news.atman.pl> <hg1787$gj7$1@news.onet.pl>
<hg16ms$ap2$24@node1.news.atman.pl> <hg18jc$j84$1@news.onet.pl>
<hg180u$ap2$25@node1.news.atman.pl> <hg1ads$mev$1@news.onet.pl>
<hg1ak6$p19$1@node2.news.atman.pl>
<w...@4...net>
<hg3kgh$1rj$4@node2.news.atman.pl>
<1uw3k6s5gzwvy.1gnbc3uhjvhs2$.dlg@40tude.net>
<hg3ndk$1rj$9@node2.news.atman.pl>
<1ff00f922c6iu$.o3q95saabnw1.dlg@40tude.net>
<hg4rfb$mkb$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hg4r9n$gt4$1@news.onet.pl>
<hg5hit$uf$1@inews.gazeta.pl> <hg6iv9$2go$1@news.onet.pl>
<hg8je0$7p5$1@inews.gazeta.pl> <hg90js$q9l$1@news.onet.pl>
<b...@4...net>
<hg946v$j3o$1@inews.gazeta.pl> <hg9466$1ru$1@node2.news.atman.pl>
<hgc1v7$8b7$1@inews.gazeta.pl>

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hgc1v7$8b7$1@inews.gazeta.pl...

> Ten temat już był poruszany. Ty odrywasz jedno od drugiego jakimś cudem,
> ja
> nie.

Ale nie odpowiedziałeś- tak jak teraz też nie odpowiadasz. Więc spytam: czy
widzisz różnicę- czy nie? Czy ktoś, kto ukradł żebrakowi pieniądze- postąpił
źle, czy jest złym człowiekiem? A jeśli za chwilę z narażeniem życia
wyciągnął dziecko z płonącego budynku- to jest dobrym człowiekiem? A skoro
nie znasz jego wszystkich czynów, emocji im towarzyszących, okoliczności-
słowem- nie jesteś Panem Bogiem- to jak chcesz stwierdzić, czy jest ktoś
dobry- czy zły? JEdnak o ocenę konkretnego czynu człowieka można się
pokusić. Czy naprawdę tego nie rozumiesz? Konkretnie- czego?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.