Re: Chleb ryżowy

Data: 2003-06-25 20:12:36
Temat: Re: Chleb ryżowy
Od: "MoniKa" <m...@K...pompy.pl>

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w
wiadomości news:3EF9CC15.67DA8CF8@spinacz.TO_WYTNIJ.pl...
> ja kiedys robilam placuszki z maki amarantusowej, (...)i paru innych
(...)
> amarantusowych rzeczy) i tez mi wyszly nie takie... moze cos
schrzanilam,
> ale wyszly gorzkawe i jakies takie... troche za twarde. jak narazie
nie
> podejmowalam wiecej prob robienia czegos, czego glownym skladnikiem
jest

Ja tez probowalam z maka amarantusowa (racuszki) i bylo to ohydne i
gorzkie. Przez jakis czas jeszcze trzymalam opakowanie z ta maka w
nadziei, ze moze da sie z tego cos zrobic, ale potem stwierdzilam, ze
nie bede sie oszukiwac i zeby nei wiem jak zdrowe to bylo, to nikogo
nie zmusze do konsumpcji i prawie cale opakowanie poszlo do smieci.

:-) Monika