Re: Chrzest

From: Izabella Wieczorek <i...@p...com>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Chrzest
Date: Fri, 22 Feb 2002 23:09:16 +0100

On 22 Feb 2002 15:29:14 +0100, <a...@p...onet.pl> wrote:

>Obawiam sie, ze sama bedziesz musiala podjac decyzje.

Decyzja jest już podjęta. Nie wychowam dziecka zgodnie z zasadami
wiary katolickiej ponieważ jej nie wyznaję. Dlatego chrzczenie dziecka
uznałam za akt zakłamania. Do tej pory swoje postępowanie w tej
kwestii uznawałam za słuszne. Zastanawiam się jednak jak rówieśnicy
mojego dziecka zareagują na to, że np. jako jedyny w klasie nie chodzi
na religię?

Izabella Wieczorek
i...@p...com