Re: Ciag dalszy - problem :)

From: "Krzysiuu" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ciag dalszy - problem :)
Date: Tue, 29 Oct 2002 17:22:58 +0000 (UTC)

Krzysiuu <k...@g...pl> napisał(a):

> Jutro bedzie "decydujace starcie"

Jutro bylo dzis :)
Troche mi nie wyszlo :( Idiotycznie poszedlem do niej na najkrotszej przerwie
i jeszcze przed waznym (dla niej) sprawdzianem... Tak wiec czasu na pogadanie
nie bylo. Najgorsze jest to, ze zalatwilem to co mialem (mialem jej podrzucic
cos, co ona miala podrzucic komus jeszcze :))) i wlasciwie mam odcieta droge -
zadnego pretekstu do zagadania :(
Najgorsze jest jeszcze to, ze jak nic nie zrobie, to wiem, ze moge pozniej nie
miec szansy (z nia) i dlugo sie jeszcze meczyc... :(
A nie wiem, co zrobic. Tak troche glupio wejsc do sali, w ktorej ona ma miec
lekcje, podejsc do niej i zagadac. Tak to moge robic ze starymi znajomymi, a
jej prawie nie znam :(((( Cholera...
Zastanawiam sie co moglbym wykombinowac - zaraz mi tu pewnie powiecie, ze to
ja ja chce poderwac, ale i tak prosze wszystkich dobrych ludzi o rady :) Mam
dobre uklady z jej wychowawca - moze da sie cos zalatwic? Moze to moze mi
jakos pomoc?
Jest jeszcze jedna droga - ja jestem od niej starszy, ona jest nowa w tej
szkole. I ja mam mozliwosc "zalatwic" jej rzecz, ktora pewnie by ja
interesowala - cos bardzo pozadanego w tej szkole, do czego akurat mam dostep
jako jeden z niewielu (jasniej wytlumaczyc nie moge ;)).... Tylko problem w
tym, ze sprawa jest "sliska" - nie nalezy do legalnych :((( Moze isc ta droga?
Nie wiem... Korzysc bylaby obustronna - ona by to dostala, a ja mialbym jej
wdziecznosc :) Tylko nie bardzo moge jej to "zaproponowac" :(( Wiadomo, jak to
jest z takimi sprawami - ona nigdy nie jest sama, wlasciwie nie mamy okazji do
pogadadania sam na sam :( Wokol niej zawsze troche ludzi z jej klasy, poza tym
- przepelniona szkole i straszny tlok :((((
Wlasnie dlatego mam pytanie do Was - czy moglibyscie mi doradzic sposob, ktory
da mi mozliwosc chociaz kilku minut romowy z nia... hmm... na osobnosci czy
tam bez swiadkow? Albo jak do niej zagadac, tak aby pozniej byl pretekst do
nastepnych spotkan? Moze ja "zlapac" przed lekcjami (zaczynamy o tej samej
godzinie). Albo sprawdzic, gdzie mieszka i przypadkiem spotkac ja w srodku
drogi do domu (pewnie chodzi z kolezankami, wiec moze odpada)?

Wy tam sie moze ze mnie smiejecie, albo uwazacie, ze jestem upierdliwy - ale
ja sie cholernie mecze :( Ech... ciezkie jest zycie zakochanego ;)

pozdrowiania i blagania (tonacego) o rade :)))
Krzysiek